Heartbreaker - kapitel 50

 
"It was unbelivable!" sa jag till Niall. Hans blonda hårlåg perfekt som vanligt och han skrattade åt min upphetsning. Så fort jag kommit hem hade jag ringt upp Niall och han hade sagt att vi kunde skypea.
"You better get use to it, your famous now!" flinade han. Jag blev plötsligt allvarlig.
"But..." började jag försiktigt. Han såg lite fudersamt på mig.
"What?"
"Just that... You don't think that I'm together with you because of the fame, right?" Han log lite mot mig.
"No!" Jag log tillbaka.
"I love you!"
"I love you too!" svarade han.

 
  
 
I moron gällde det! Då skulle den stora årliga talangjackten vara på plattan som låg på T-Centralen vara.
Jag skulle ställa upp med två låtar, den ena skule jag och Austin sjunga duett på faktiskt och den andra skulle jag sjunga HELT själv, De ända som viste viken låt jag skulle sjunga var Julia, Austin och självklart Alex. Jag var faktiskt JÄTTE närvös men försökte tänka possitivt, Det skulle nog gå bra!
 
"Nu är det dags att låta Elsa och Austin famföra No Air av Jordin Sparks!" sa konfransieren och jag kännde hur hjärtat var nära att hoppa ur bröstet på mig.
"Det är går super! Det vet du!" sa Austin och kramade om mig och pussade mig på pannan, som han alltid gjorde!
Musiken stratade och jag började sjunga.
 
 
Alla aplåderade och Austin kramade om mig.
"Du var så sjukt bra!" sa han i mitt öra så att bara jag hörde.
"Ska du säga! Du var ju bäst!" sa jag och han bara skakade på huvudet.
 
Vi tog emot applåderna och vi gick sedan av scenen.
Vi möttes av Alex som kramade om oss båda.
"Var är Julia?" frågade jag Alex som stod och försökte komma på något bra att säga som sar, han har alltid varit en sjukt dålig lögnare!
"Du jag ser att du ska komma på en lögn Alex! På riktigt vart gick hon?!" frågade jag honom igen.
"Hon gick för att köpa något att dricka" sa han, jag blev faktiskt osäker på om han ljög eller inte men jag antog att han talade sanning.
 
Harrys perspektiv

Elsa hade precis uppträtt med sin "Pojkvän" eller Niall sa ju typ att det var "slut" mellan dom så dom kanske bara är vänner, vem vet?
 
För någon vecka sen så hade Julia ringt mig och bett mig att läta mig en del ur en text, hon och jag hade tillsammans kommit på en super idé om hur vi skulle göra...
 
"Då så är det dags för Elsa att uppträda med goodbye av Miley Cyrus" sa konfransien och hon gick upp på scenen pålite skakiga ben.
Musiken sattes igång och hon började sjunga
 
 
Elsa:
I can honestly say
You've been on my mind
Since I woke up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye

I woke up this morning
And played our song
And through my tears I sang along
I picked up the phone and then
Put it down
'cause I know I'm wasting my time
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget

Suddenly my cell phone's blowing up
With your ring tone
I hesitate but answer it anyway
You sound so alone
And I'm surprised to hear you say
 
Harry:
You remember when we kissed
You still feel it on your lips
The time that you danced with me
With no music playing
You remember the simple things
We talk till we cry
You said that your biggest regret
The one thing you wish I'd forget
Is saying goodbye

Saying goodbye
Oh, Goodbye
 
Alla började skrika och Elsa bara stod där med öppen mun och det såg ut som att hon skulle börja gråta vilken sekund som hälst.
"I'm so sorry for that I've done and..." mer han jag inte säga förens vi var så nära varan att jag kunde höra hennes hjärta slå, hon kramade om mmig och jag lade armarna runt hennes kropp, Gud vad jag hade saknat henne!
"It's okay I just don't want you to leave!" sa hon och jag kände något blött och jag kollade ner på henne och såg att hon grät, jag torkade bort tårarna från hennes kinder och sen kom jag på att vi fortsarande stod på scenen och tjejer samlades runt oss men de verkade förstå att det inte var läge just nu, så de backade undan lite.
"I've missed you so fucking much!" sa hon och tittade upp på mig.
"Not one those words young lady!" sa jag och vi började skratta.
Jag har saknat henne så sjukt jäkla mycket!
 
Sooo what do you think?
Elstin(?) eller Helsa(?)? 
 
Förlåt om det är stavfel mm, skrev dethär mitt i natten :P
 
KOMMENTERA :D
 
 


Kommentarer
Lollo

Jaa!!! Helsa, helt klart!!<3

2012-11-04 @ 21:25:20
Anonym

Helsa helt klart!! Ny del snart? :))

2012-11-04 @ 21:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0