Heartbreaker - kapitel 52

"And then just sign there too" jag skrev på pappret som mannen räckte mig.
"So wellcome to the crue!" sa mannen som faktiskt hette Gordon.
"Thank you!" sa jag och allihopa tog en bild tillsammans.
Nu skulle jag bara tillbaka till Sverige, packa ner alla våra saker i bruna flytt lådor och sen åka tillbaka för att flytta till miami!

 
 
   
 
Julias perspektiv.

Elsa och Austin gick upp på scenen och jag smög min arm runt Nialls midja. Han log mot mig och la armen runt mina axlar. Utan att kunna välja själv, log jag tillbaka. Elsa såg nervös ut, men jag kunde förstå henne, jag skulle svimma av.
Harry stod bredvid mig, han såg också nervös ut. Jag kunde förstå honom också, men jag visste att min plan skulle fungera. 
 
De sjöng klart och jag lämnade Nialls sida och sprang bort till henne. Jag kramade om henne och stod med henne de fem minuter det tog innan det var hennes tur igen. Hon gick upp på scenen och jag gick åter bort till Niall och de andra killarna utan en ge Austin en blick. Jag visste att jag var taskig, men jag brydde mig inte så jätte mycket. Han hade tagit min bästa vän ifrån mig i nästan två månader.
Harry gav mig ett snabbt, nervöst leende innan han gick bort mot scenen. Elsa började sjunga och jag lutade mig mot Niall. Han pussade mig på pannan.
Min blick flyttades mellan Harry, som stod nedanför scenen och Elsa som stod på den. Så började Harry äntligen sjunga och gick upp på scenen. Elsa hoppade till, vände sig mot honom. När låten var slut kramade de om varandra och jag log stort för mig själv.
"You make it!" jublade killarna runt mig. Niall log stort mot mig och böjde sig ner för att kyssa mig. Jag kysste honom tillbaka, log mot hans läppar. Jag kunde höra i alla fall en kamera, men jag ville inte veta om det var riktad mot oss eller inte, jag kunde inte bry mig mindre.
Vi alla gick tillsammans bort mot Elsa och Harry. Harry kom bort till oss medan Elsa och Austin gick bort en bit för att prata. Jag var glad att deras förhållande var över, men även och jag aldrig skulle erkänna det, gjorde det ont i hjärtat när jag såg Austin och Elsa krama om varandra och jag såg en ensam tår som trillade ner från Austins kind.
Jag såg att Harry tittade på dem. Jag la handen på hans axel.
"Don't worry" sa jag och han nickade, gav mig ett leende. Jag hade fortfarande armen runt Nialls midja, och hans arm låg runt min.
 
2 dagar senare

Elin, jag och Elsa gick tillsammans ut genom dörren, ut i solen. Borta på parkeringen stod det tre underbara killar, Zayn, Harry och han. Den mest underbara killen jag någonsin träffat, jag någonsin sett. Det var helt otroligt hur mycket jag älskade honom. Jag längde på steget och kastade mig runt halsen på honom. Han lyfte upp mig, snurrade ett varv med sina läppar mot mina. Han satte ner mig och såg ner i mina ögon. Hans armar låg runt min midja och jag hade mina runt hans hals. Ett stort leende prydde mina läppar. Han böjde sig ner och kysste mig en gång till.
"What do you want to do today?" sa Niall men hans blick låg i mina ögon som om han bara frågade mig även om frågan var riktad mot alla.
"We can go home to me?" föreslog Elsa. Motvilligt lämnade min blick Niall och gick över till Elsa istället. Niall smög in sin arm runt min midja och pussade mig på tinningen. Jag la armen runt hans midja också och lutade huvudet lätt mot hans axel.
"I love you." andades han i mitt öra. Hans andedräckt kittlade mig och jag rös till.
"I love you more." viskade jag tillbaka.
"I love you the most." envisades han med ett retsamt leende.
"Julia? Niall?" Vi ryckte till och jag rodnade lite. Jag kunde inte låta bli att fnissa lite och de andra flinade mot oss.
"So are we going home to me or not?" sa Elsa med armen runt Harry. Jag tittade snabbt på Niall och nickade sedan mot Elsa.
"Sure." Elin och Zayn nickade de också och så hoppade vi in i bilen. Harry körde, Elsa satt bredvid honom.
"It's only three seats here." sa jag lite försiktigt. I can take the bus if..."
"No, come here love." sa Niall och tog tag i min midja. Han drog ner mig i sitt knä och knäppte säkerhetsbältet. Jag himlade med ögonen men lutade mig tillbaka i hans knä.
 
Elsa låste upp dörren och vi andra klev in. Jag tramapde av mig mina skor och gick in, jag kände mig som hemma. Elin och killarna, som inte varit här alls, eller så mycket tidigare, var lite mer försiktiga. Niall ställde sig bakom mig med sina armar runt mig och jag la mina hände på hans.
"Värst vad ni va gossiga idag då." flinade Elsa. Jag kunde inte låta bli att skratta åt att hon använt ordet 'gossiga.' Killarna tittade frågande på oss och det gjorde att vi alla tre skrattade lite till.
"Guys, Elsas room are in there, you should see it!" sa jag och flinade mot Elsa. Hon blängde lite på mig och rusade efter Harry som var påväg in i rummet. Zayn och Elin gick hand i hand in genom dörren och jag och Niall kom strax efter.
Harry, Zayn och Niall tittade upp på den stora väggen med afficher på dem själva. Harry tittade mest på den jättestora affichen på honom som hängde över väggen. Niall ställde sig åter bakom mig med armarna runt mig och lutade hakan mot mitt huvud.
"Why don't you have such a big poster on me too?" sa Zayn med ett retsamt flin.
"Like I said, she never got over you. That's why she saved the poster on you." sa jag och log ett litet leende mot Harry. Niall pussade mig på kinden.
"I'm hungry." sa Elin. Zayn lutade sig mot henne och kysste henne. Det var nog första gången jag såg de kyssas framför någon annan. Ett 'aaaw' slapp ur mina läppar och jag kunde se Elin leende.
"Then we go and eat something!" sa Elsa och med Harrys hand i sin drog hon ut honom ur rummet. Elin skuttade efter med en skrattandes Zayn efter henne.
Jag tittade upp på Niall, in i hans klarblåa ögon och log mot honom. Det är helt sjukt att det kan hända så mycket under ett par månader. Han lutade sig ner mot mig och satte sina underbara mjuka läppar mot mina. Jag la händerna runt hans nacke och han satte sina på mina höfter. Jag kände värmen från hans hud mellan lagren av kläder.
"Julia?" ropade Elsa och dörren öppnades. Vi avslutade kyssen och med röda kinder tittade jag på Elsa.
"Sorry..." mumlade hon och gick ut. Jag och Niall tittade på varandra och skrattade. Så gick vi ut till de andra som satt runt matbordet. Elsa var röd om kinderna och tittade ner i sin varma choklad. Harry tittade på henne och sedan på oss. Jag gick bort till en tom plats och satte mig ner med Elin på min ena sida och Niall på den andra.
"Huh? Is it only me that don't get anything?" sa Harry förvirrat. Jag rodnade lite, kunde inte låta bli att le ner i koppen. Niall pussade mig på kinden och jag tittade på honom. Den otroligt vackra pojken, den underbara pojken. Och han var min.
ROMANS <333
Det är inte långt kvar alls nu :( Skulle gissa på typ två kapitel...
PUSS <3333
 


Kommentarer
Sara

Nä den måste vara längre, snäll den är så himla bra, skojjar inte jag älskar den

Svar: Haha, tack så mycket! Det värmer verkligen (:
Pågående novell - Heartbreaker

2012-11-11 @ 13:25:30
Anonym

Snälla kan ni inte göra en till del idag, vill veta vad som händer

2012-11-17 @ 13:07:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0