Kapitel 11:OMG!

Killarna gav varandra blickar.

-Vi ska gå på  Gronelund!,sa Louis med ett leenede på läpparna.

-Du menar väll ”Gröna lund”,sa Nellie.

-Jepp,sa han stolt.

-Så när ska vi åka?de kommer ju vara jätte mycket folk!,sa Nellie

-Så fort som vi är klara så kan vi åka!,sa Zayn

-Okej men då går jag och klär på mig lite andra kläder!,sa jag och gick in till sovrummet.

Jag valde en grå enkel topp och ett par slitna jeans shorts,jag tog på mig en ring med en fjäder på och ett fint halsband och mina höga vita Converse.

_________________________________

Linn^^

~SHANELLES PERSPEKTIV~

Jag gick ut från rummet och in i köket där alla satt och åt frukost.Jag gjorde en macka och satte mig bredvid Louis.

När alla var klara borstade vi tänderna och jag sminkade mig snabbt.

-Okej då åker vi!,sa Niall glatt.

Vi gick ner och ut på gatan.

-Kan vi inte ta bussen dit?,sa Zayn

-Jovisst om ni vill de!,sa Jag och killarna nickade.

Vi gick till busen och vi åkte till hållplatsen ”Skansen”

-Här ska vi av!,sa jag till killarna.

Vi fick gå en liten bit och när vi kom dit var det ingen där.

-Men…Men var är alla?,sa Nellie.

-Vi har bokat hela Gronelund!,sa Niall.Jag kunde inte hålla mig för skratt när de uttalade Grönalund fel.

-VAAA?!,sa Jag och Nellie och i samma ögonblick hoppade vi upp och ner av glädje.

-Aww har ni gjort de bara för oss?,sa Jag och kramade om Harry.

-Jepp fast för oss också!,sa Louis som såg helt över exalterad ut.

-Kan vi inte gå in!?,sa Zayn som såg lite otålig ut.

Vi gick in genom portarna och de stängdes efter att vi kommit en bit innanför.

-Vad ska vi börja med?,sa jag

-Kan inte vi börja med at åka Insane?,sa Nellie och gav ett av sina stora leenden.

-Neeej snäll!jag ber,sa Harry och lutade sin panna mot min axel.

-Såklart vi kan!,sa jag bara för att reta Harry lite.Jag drog med honom och vipps så satt vi i stolarna till Insane.

-Hur kan ni?hur kan ni?hur kan ni?,halv skrek Harry samtidigt han hyper ventilerade.

-Ta det iugnt så fali…,jag han inte av sluta meningen innan vi föll neråt mot marken,Harry tjöt ett öron bedövande tjej skrik medans jag sat och storgarvade åt honom.

-Usch och fy fan,jag tänker aldrig i hela mitt liv göra om dedär!,sa Harry medan han stödde sig på mig för att han skakade.

Vi gick mot ”jetline” och  Harry vägrade åka den.

-Men kom igen den e inte läskig alls!,sa jag och gav honom en blick som menade att han skulle gilla den.

-Eller så går vi i spökhuset! Du får välja!,sa jag och log mot honom.

-JA! Spökhuset,sa Harry och vi gick till spökhuset medans de andra åkte ”Jetline”

-Jag som hade hoppats att du skulle välja Jetline!du vet vad jag tycker om läskiga saker!,sa jag lite irriterat men med en gnutta glädje i rösten.

Vi gick in och de första jag gör är att skrika,de kom fram något monster aktigt från ingenstans och Harry bara garvar åt mig.

Harry och jag går igenom hela ”Spökhuset” och han kramar om mig hela tiden.Jag kände mig trygg i Harrys famn.

-Okej nu gör vi en deal!Du behöver aldrig åka Insane och jag behöver aldrig mer gå i spökhuset!,sa jag och vi skakade hand på de, men de lilla hand slaget gick över till en kram och en kram övergick till en puss och pussen ledde till en lång kyss.

-Jag älskar dig!;sa Harry och log mot mig.

-Och jag dig!,sa jag och kramade om honom ännu en gång.

Dagen gick fort,nästan för fort.

Jag och Harry hade kommit överens om att åka hem till mig så att han kunde träffa min familj och samtidigt kunde jag packa om min väska.

*I taxin påväg hem till Shanelle*

-E du nervös eller?du sitter och skakar på benet så att hela du skakar!,sa jag och tittade honom i ögonen.

-Eh…Ja!,sa han och gav mig en bekymrad min.

-Min föräldrar kommer älska dig! De vet jag,men jag vet inte hur Linn kommer reagera bara.(för er som inte kommer ihåg är Linn Shanelles två år yngre syster)

-Haha hon är ett fan va?!,sa Harry och jag nickade.

När vi var framme pussade jag Harry snabbt på kinden och sa ”De kommer gå bra”

Vi plingade på på dörren och Linn öppnade dörren.Hon stod helt förstelnad.

-Hej Linn!,sa Harry och kramade om henne,hon kramade tillbaka och jag hon mimade till mig ”OMG Harry Styles vet mitt namn och kramar mig”

-Hej!,sa jag på svenska och kramade om min syster.

-Asså driver du med mig han är hemma hoss oss!,pep Linn och jag försökte lugna henne.Harry hade förstått ungefär och stod och skrattade lågt.

-Jag vet men håll bara lugn profil,han e ju liksom en i familjen nu,sa jag och tittade på den leende Linn .

-Okej jag ska försöka!,sa Linn och log snabbt mot Harry innan hon gick in i vardags rummet.

-Hehe de var inte helt oförväntat,sa jag till Harry.

Vi tog av oss våra skor och gick in i vardagsrummet där Mamma,Pappa och Linn satt och tittade på tv.

-Hej mamma,sa jag och mamma ställde sig upp och kramade om mig.

-Det här är Harry han pratar engelska bara så att du vet!,sa jag och de skakade hand med varan.

-Hej älsklig,sa pappa och kramade om mig.

-trevligt att träffas jag heter Harry,sa harry med en riktigt brittisk accent.

-Desamma,sa pappa och skakade hand med Harry.

Efter de drog jag med Harry upp på mitt rum och jag började packa om min väska medans han inspekterade mitt rum idetalj.

-Ditt rum är väldigt fin och väl städat,sa Harry

-E ja om man jämför hur din och Louis lägenhet ser ut!,sa jag och pakade klart de sista i min väska.

-ska vi gå?,sa Jag.

-Visst min sköna,sa Harry med en brittisk och gammalmodig accent,fast han sa det på skojj.

____________________________________

jepp där var kapiel 11 ute!

komentera snälla minst 3 komentarer sen börjar jag på nästa!:D

Jag är gärna med på länkbyten så de e bara att fråga!!!



Kommentarer
Anonym

NÄÄÄÄÄÄÄSTa KAPITTELL NUUUUU!

2012-04-06 @ 23:22:57
Carolina

Nästa snälla

2012-04-07 @ 09:41:48
URL: http://onedirectioners.bloggplatsen.se/
katta

nästa nu elssssis!

haha när kmr kate?(:

2012-04-07 @ 15:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0