Kapitel 12:I'm the happiest girl in the world

Efter de drog jag med Harry upp på mitt rum och jag började packa om min väska medans han inspekterade mitt rum idetalj.

-Ditt rum är väldigt fin och väl städat,sa Harry

-E ja om man jämför hur din och Louis lägenhet ser ut!,sa jag och pakade klart de sista i min väska.

-ska vi gå?,sa Jag.

-Visst min sköna,sa Harry med en brittisk och gammalmodig accent,fast han sa det på skojj.

_______________________________________


.                                               bilden på Linn och Harry!^^

~SHANELLES PERSPEKTIV~

Vi gick ner till vardags rummet  och Linn fick ett foto med henne och Harry.

Vi sa hejdå och sen skjutsade Pappa mig och Harry till Nellies lägenhet.

-Tack för skjutsen pappa,sa jag på svenska till pappa och sen åkte han iväg.

När vi kommit in i trapphuset gick vi till hissen.

-dedär va väll inte så farligt,sa jag till Harry.

-Nee jag tror inte de,men dig syrra var söt!,sa han.

-HARRY!,sa jag irriterat.

-Men inte på de sättet!,sa Harry och jag började garva åt honom.

-Du ser så rolig ut när du blir rädd!,sa jag och kysste honom.

Harry öppnade dörren till lägenheten och vi gick in.

Vi gick in i vardags rummet och där låg allihopa och sov.Så gulligt.

-de tar på krafterna att var på gröna lund!,viskade jag till Harry som drog med mig in på vårat rum.

-Jag e sååååå tröt,sa jag Och lutade mig mot Harrys bröst.

-Jepp jag med och de e därför vi ska gå och lägga oss!,sa han och kramade om mig.

-Imorgon ska jag träffa en kompis som ÄLSKAR er och jag skulle vijla överrasfa henne genom att Louis följer med mig och plingar på hennes dörr!tror du att de går?.

-Tror jag säkert! Vad heter hon?,sa Harry.

-Lovisa!,sa jag med ett leende på läpparna.

-Okej!kul!,sa han och sen gick vi och lade oss.

När jag vaknade morgonen där på så kände jag hur magen kurrade jätte högt.

!Just de!jag glömde äta middag igår” jag masade mig upp upp ur sägen och smög ut för att inte väcka Harry.

I köket fann jag Louis ”Perfekt”tnkte jag för mig själv.

-Louis kan du göra mig en tjänst?,sa jag till Louis.

-Ja visst! Vad ska jag göra?,sa Louis glatt.

-Min kompis Lovisa ÄLSKAR One Direction och jag ska träffa henne idag och då skulle jag vilja att du plingade på hennes dörr,hon skulle tycka de var super kul!,sa Jag och Louis nickade.

-JA jag älskar att överraska folk!,sa han och jag började skratta åt honom.

Jag gick till kylen och tog ut mjölken och sen gick jag till skafferiet och tog fram Special K flingor sen ställde jag de på disk bänken och tog fram en takrik jag häde i mjölk och flingor och sen åt jag upp de fort.

-Jag ska bara klä på mig och messa Lovisa att jag är på väg!,sa jag till Louis som gick för att klä på sig.

Jag gick in på rummet och satte mig i sängen.Då känner jag hur någon drar ner mig i sängen så att jag ligger på rygg.

-Hej babe!,sa Harry med sig söta morgonröst.

-Hej på dig med babe!,sa jag och kysste honom snabbt på munnen.

Jag gick till min och Harrys garderob och tog fram ett par höga jeans shorts och en pösig tröja till de.

Jag gick in på toan och borstade håret,borsade tänderna och sminkade mig lätt med mascara.

-E du redo att gå Lou?,sa jag till louis som var inte på toan.

-Eh…ja nu e jag!,sa han och öppnade dörren.

-Du fixade ditt hår ellerhur?,sa jag och log mot honom när han nickade.

Jag sa hejdå till Harry och kysste honom snabbt,Louis bara himlade med ögonen.

-Bara för att du inte har någon flickvän!,sa Harry som sätt Louis himla med ögonen.

Jag och Louis gick ner till portan och ut på gatan.

-Vi  jan gå dit,de e inte långt alls,sa jag och vi började gå.

När vi kommit fram till Lovisas port knappade jag in koden och vi gick in,hon  bodde på 2 våningen så vi gick upp isstället för att ta hissen 2 våningar.

Jag ställde mig lite gran på sidan då Louis skulle plinga på dörren.

-Nej vänta! Jag MÅSTE filma detta!,sa jag till Louis och jag tog fram mobilen och satte på inspelning.

Louis plingade på och efer några sekunder öppnade en stumm,överraskad och superglad Lovisa.

-Hej!,sa Louis och log ett av sina sharmiga leenden.

-eh..hej!,sa Lovisa och tittade på mig.

Louis kramade om henne och hon fick en bild och autograf,sen gick han.

Lovisa hoppade upp och ner när vi kommit innanför dörren.

-OMG! Jag kan inte fatta att Louis Tomlinson precis plingade på min dörr och kramade om mig!,skrek Lovisa och jag bara skrattade åt henne.

Efter hon lugnat ner sig på gick vi ut och tog tunnellbanan in till city,där träffade vi Nellie och vi var där tills klockan var ungefär 16.00 då bestämde vi oss för att åka till Nellies lägenhet,och Lovisa visste inte om at hela bandet var där utan de skulle bli en till liten överraskning för henne.

Nellie öppnade dörren till lägenheten och vi gick in,vi tog av oss våra skor och gick in i vardags rummet.

Jag tittade på Lovisa som såg ut att vara helt överlycklig men samtidigt stod hon bara och typ stirrade på dom.

-Hej!,sa jag och Nellie till killarna och föste med oss Lovisa in i rummet.

Hon hälsade på allihop och efter en stund var hon mycket mer avslappnad.

-Kan vi inet titta på en film?,sa Liam.

-visst!vill du?,sa Louis till Lovisa.

-Ja visst!,sa hon glatt.

Jag såg hur Louis tittade på henne,hela tiden!

Vi satte på första Harry potter och alla satte sig i soffan.

Efter filmen satte vi på nästa. Och när den var slut så fixade Niall Middag.

När vi ätit forsatte vi vårat Harry Potter maraton.

När vi var inne på femte filmen lossas sov alla förutom Lovisa och Louis vi ville veta vad som skulle hända om vi lät dom vara tillsammans utan att någon såg.

-Jag gillar dig!,sa Louis lite blygt och tittade Lovisa i ögonen.

-jag gillar gillar dig!;sa han sen och tittade ner på sina händer.

Jag såg hur Lovisa blev rosig om kinderna och tittade ner i sitt knä.

Det blev en smått stel tystnad och helt plötsligt tittade Louis upp och tittade in i Lovisas ögon och helt plötsligt lutar de sig fram och pussar varandra,en låg puss och när de av brutit pussen tittade de på varandra.

-Ska vi väcka de andra?,sa Louis.

-aa jag tror att de är en bra idé,sa Lovisa tyst med sin blyga röst

-hörni de e dags att vakna!,skrek Louis och alla satte sig upp som att vi hade sovit.

-Jag ska nog gå nu!,sa Lovisa.

-Nej du kan sova här!,sa Nellie.

-De finns en ledig plats inne hos Louis,sa hon sen.

Lovisa och Louis bytte blickar och efter några sekunder sa hon.

-Visst!

Allihop gick till sina sovrum och vi sa ”godnatt” till varanda.

~LOVISAS PERSPEKTIV~

Helt plötsligt lutade sig Louis fram och pussar mig på munnen.

Jag blev helt var i hela kroppen,en person jag känt i typ 7 timmar pussar mig och han är känd!De här är sjukt!

-Jag ska nog gå nu!,sa jag.

-Nej du kan sova här!,sa Nellie.

-De finns en ledig plats inne hos Louis,sa hon sen.

Jag och Louis bytte några blickar och sen sa jag

-visst!

Och nu ligger jag brevid Louis Tomlinson och ska sova brevid honom.

Jag hör hur han andas tungt i min nacke och han lägger över sin arm över min midja.Jag är världens lyckligaste tjej just nu!

____________________

yey nu är jag klar med kapitel 12!

snälla 3 komentarer till nästa!



Kommentarer
Lovisa

IIIIIIIIIIIIIHH!!!! Ååååh NÄSTA KAPITTELL NUUUUUUUUUU!!!<333

2012-04-07 @ 19:44:33
URL: http://www.berrabusloffsan.devote.se
Juuuliaa

mooore please <3333333

2012-04-07 @ 22:51:08
Anonym

As bra meeeer!!!

2012-04-09 @ 10:14:19
MajaMaja

jätte bra!!

läs gärna min novell med ^

:D <3

2012-04-10 @ 09:57:37
URL: http://mistermaja.blogg.se/novell


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0