Kapitel 14: It's you!

-kan jag få din mobil?,sa Louis till mig.

-eh vad ska du göra med den?,sa jag fundersamt.

-ge mig den bara.

okej,sa jag och gav min iphone till honom.

Han började knappa in någon och sen gav han mig mobilen.

-här har du mitt nummer!,s han glatt och jag kände mig som "the only girl in the world"

-okej jag messar dig sen så får du mitt!,sa jag glatt och pussade honom snabbt på munnen innan jag gick.

_________________________________________________

Shanelles perspektiv

Jag vaknade av att någon skrek,Jag hoppade till och väckte snabbt Harry sm låg och snarkade bredvid mig.

-Harry något har typ hänt jag tror att Nellie skrek,viskade jag snabbt medans han satte sig upp.

Vi började gå ut ifrån rummet och vi såg resten av gänget.

Vi gick in och där såg vi två snarkande personer.Nellie och Liam.

Liam blev lite irriterade över att v skrattade och sen gick jag in på mitt och Harrys rum och började sätta på mig ett par gråa jeans med hög midja och Ett Blå/Grönt slappt linne med väldigt mycket urringning i bak.

Jag tog fram mina svarta jeffrey campbell skor och satte dem i hallen,Jag och Harry hade bestämt att vi skulle gå på stan en stund bara för att få vara lire ensamma.

-

-Är du klar Hazz?,sa Jag och flinade, jag visste att han inte gillade när jag kallade honom för ”Hazz”

-Ja Sean!,sa Harry och jag gav honom en ond blick innan jag brast ut i skratt.

Vi sa ”Hejdå” och sen begav vi oss mot ”Gallerian” för att jag ville gå in på Hollister för att titta på ett linne som jag hade sätt där under gårdagens shoppingrunda med Loffsan och Nellie.

-

-Är den snygg på mig?,frågade jag Harry  när jag suttit på mig linnet och öppnade dörren till provhytten så att han kunde se.

-Såklart att den är,du e snygg i allt plus att du har en kropp som en modell!,sa Harry och jag bara började garva till det sista han sa.

-Ah jo VÄRKLIGEN!,sa jag ironiskt och han bara nickade.

-

Jag satte på mig min tröja och sen gick jag och Harry och ställde oss i kön till kassan.

-Hej Shan!,sa någon bakom mig.Jag vände mig om och såg att Alexis och Sabrina stod bakom mig.

-Hej!,sa jag och kramade om dom.Jag visste att de var fan av One direction och att när som helst skulle Harry ställa sig bakom mig, och då skulle de se att jag varmed honom.

”Just de!Alla directioners visste typ vem jag va så de visste antagligen att jag va ihop med honom”

-Du förressten e du tillsammans med Harry?,sa Sabrina.

-Eh ja… han e me...,”Nej vänta du kan inte säga att han är här  Shan vad tänker du på igenterligen? ”

-Va e han med?,sa Alexis och fick typ en liten kick.

-Ja,suckade jag.

-Harry,sa jag och knackade honom på ryggen.

-Ja vad e det babe?,sa Harry och fick syn på Alexis och Sabrina som stod och typ höll andan.

-Omg de e du!,sa dom i mun på varandra och sen tog de fram sina pokerface.

-Jepp de e jag,sa Harry och skrattade till.

Vi stod och snackade en stund innan jag såg att  vi helt hade förlorat våran plats i kön.

-Eh jag måste ta och ställa mig i kön,sa jag och gick och ställde mig i kön igen.

Harrys perspektiv

Tjejerna var trevliga och bad om en autograf så de tog varsitt papper som man igentligen skulle spruta parfym på men och sen bad jag Shan fråga om jag kunde få låna en penna.sen skrev jag snabbt min autograf på båda de små rektangulära små papprena.

Shan gav tillbaka pennan sen sa vi hejdå och sen gick jag och Shan till ett glass stånd och hon köpte en Hallon sorbet- och jag en choklad glass- kula.

-

Vi gick och satte oss på en parkbänk.

-Mm det här var gott!,sa hon och vände sig mot mig så att vi tittade på varandra.

-Mm!,sa jag och tog min sked och kladdade lite glass/sås på hennes näsa.

-Nu du!,sa han och tittade ner i sin bägare som var tom.

-Haha du kan inte ge tillbaka!,sa jag och båda började skratta.

-

-Hallå e någon hemma ,skrek Shan och alla kom ut från olika rum.

-Jepp de e vi!, sa Nellie.

_______________________

Jepp nu e delen här!!

Förlåt ennu en gång för att jag inte ar uppdaterat på LÄNGE!!!

Jag vill inte pressa er på kommentarer men det är roligt att veta vad ni tycker och jag älskar att skriva! om ni kommenterar mycket nu så kommer det mer imorgon! Jag LOVAR! jag slutar tidigt så de kanske blir lite längre mne allt hänger på er!<3

 

 



Kommentarer
Asivol D:

Nästa! :DD

2012-04-27 @ 17:07:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0