Kapitel 9:Bye!

Jag lade mig i sängen ,jag hade redan bytt om.

Efter en stund så kom Harry in i rummet.

Han lade sig bredvid mig och när hans hud nuddade min så gick det som en stöt genom min kropp,Han var sååååå varm.

-Jag kommer sakna dig!,viskade han i mitt öra och då kände jag hur en tår rullade ner längst min kind.

-Och jag kommer sakna dig!

____________________________________________


~SHANELLE PERSPEKTIV~

När jag vaknade på morgonen på hade Harry redan gått upp från den stora dubbelsängen.

Jag gnuggade mig i ögonen och gick mot toan med tunga steg.

Jag tittade mig i spegeln, jag såg faktiskt helt okej ut,som Harry sa ”Du är vacker utan smink!”

Jag gick ut till köket och såg att allihopa sitta runt köksbordet,men Nellie var inte där.

-Vart är nellie?,sa jag med min hesa morgon röst.

-hon är på sitt rum och packar!,sa Liam och tittade ner i bordet,Han skulle verkligen sakna Nellie,precis som Harry ”antagligen” kommer sakna mig.

~NELLIES PERSPEKTIV~

Jag hörde någon knacka på dörren och jag skulle precis öppna när Shanelle tittade fram i dörröppningen.

Jag såg hennes sorgsna blick och jag gick fram till henne och kramade om henne.

-Jag kommer sakna dom så in i helvete!,sa jag och tårarna sprutade.

-Jag vet att vi inte kommer träffa dem på länge men vi måste tänka lite positivt,sa Shanelle och betonade ”lite”.

-Men de kommer bli så svårt att vara ifrån dom och jag kommer sitta och klösa mig själv varenda gång jag ser ett fan krama eller pussa dem!,sa jag irriterat.

-men vi kommer ju prata med dem varige dag!,sa Shanelle och jag kände mig genast lite gladare.

Efter en liten stunds gråt kom Liam och Harry in i rummet och Shanelle och Harry försvann från mitt och Liams rum.

-Ja… asså…,sa Han och jag blev nyfiken.

-VAD?!,sa jag och började kikla honom men de gick inte så bra,han började kikla mig istället och efter en en sekund satt han på mig.

-du får se!,sa jag och kysste mig.

Jag besvara de kyssen,vad skulle jag annars ha gjort liksom?

~SHANELLES PERSPEKTIV~

Tiden gick fort och det blev dags att säga hejdå till killarna.

*FLYGPLATSEN*

-Hejdå!,sa jag ytterligare än gång till Harry och Han kysste mig.

-Jag älskar dig och vi ses ju ändå snart igen!,sa Harry och kramade om mig hårt.Jag borrade in mitt ansikte i hans bröst och började att fukta hans tröja.

När vi sagt hej då började vi gå mot ett litet café.

”Kan vänligen Shanelle Bjerkhagen och Nellie Qvist komma till gate 3”,sa rösten i hörtalarna och jag tittade på Nellie som såg ut som ett frågetäcken.

-Kom vi går dit!,sa jag  och vi började gå fort till gate 3.

Kag kunde inte tro mina ögon,utanför fönstret stod ett privat flygplan.

-OMG!!!!,sa Jag och tittade på Nellie som stod och gapade.

-ursäkta är ni Nellie och Shanelle?,sa en man med Svart kostym.vi bara nickade.

-Okej issåfall följ med här,sa jan och visade oss en trappa,vi gick ner för trappan och vi kom ut till flytplanet.

-Ni ska gå på här,sa mannen som sedan gick in igen.

Vi gick upp för trappan och in i flyget.

-OMG!!!,pep jag och Nellie.

Vi satte oss mitt emot varandra och tittade på alla saker i detalj.

-Nemen…,sa jag och gick fram emot en tröja som låg slängd på ett bord.

-Är inte dehär Harrys tröja?,sa jag och tog upp den.

-Haha jo de e de ju!,sa Nellie och vi brydde oss inte så mycket om de.

”spänn fast säkerhetsbältena och ha en trevlig åktur!”,sa en röst som jag antog var pilotens.

Precis efter de öppnades ena flyplans dörren och in kom…

_________________________________________________

Jaha och vem kommer??? Komentera vad ni tror! Kanske fortsättningen kommer imorgon!vi får väll se!



Kommentarer
.:Tasnim:. @gSm

Mer :3

2012-04-03 @ 10:43:35
Anonym

Läs gärna min "novell" och kommentera vad ni tycker! xx

2012-04-04 @ 17:24:35
URL: http://imagineonedirection.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0