Kapitel 13:"The only girl in the world"

~LOVISAS PERSPEKTIV~

Helt plötsligt lutade sig Louis fram och pussar mig på munnen.

Jag blev helt varm i hela kroppen,en person jag känt i typ 7 timmar pussar mig och han är känd!De här är sjukt!

-Jag ska nog gå nu!,sa jag.

-Nej du kan sova här!,sa Nellie.

-De finns en ledig plats inne hos Louis,sa hon sen.

Jag och Louis bytte några blickar och sen sa jag

-visst!

Och nu ligger jag brevid Louis Tomlinson och ska sova brevid honom.

Jag hör hur han andas tungt i min nacke och han lägger över sin arm över min midja.Jag är världens lyckligaste tjej just nu!

_______________________________________________


~LOVISAS PERSPEKTIV~

-HÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!,hödre jag någon skrika. Jag såg hur Louis tittade trött och oförstående på mig.

-Kom vi går och tittade vad som häände!,sa jag oroligt och jag och Louis gick mot rummet vi tyckts a hört ljudet ifrån.

Det var från Nellies och Liams rum vi hört ropet eller rättare sagt skriket.

Alla vi anda stog och tittde oförstående på varandra.

-okej jag öppnar,sa Zayn och där inne låg en snarkande Liam och en snarkande Nellie.

-Haha jag tror att nellie skrek i sömnen och att Liam inte vaknade!,sa Shanelle och vi började skratta och då vaknade både Nellie och Liam.

-asså kan ni dämpa er lite kanske?!och gå ut från vårat rum!,sa Liam och då börkade vi garva ännu mer.

-haha asså de är nog ni som måste dämpa er! Nellie skrek i sömnen så att vi andra vaknade och du Liam bara fortsate sova!,sa Niall som vanligt kunde han inte hålla sig för skratt.

När vi bestämt oss för att gå upp så gick köket och började plocka fram allt man behövde för att göra amerikanska pankakor.

-okej vem ska steka?,sa Jag.

-Eh inte Louis för han bränner dom alltid,jag tycker att Harry borde göra de för han e bra på de!,sa Liam och så fick de bli.

medans Harry stod vid stekpannan sog vi andra och hade allmänt tråkigt.vi satt vid bordet och typ sov,alla var jätte trötta och hade ingen lust att gå upp även fast hela våran dag skulle bli förstödr då,de var blå himmel och sol,en bättre somardag var man tvungen att leta efter.

När pankisarna var klara började vi att hugga in.De var riktigt gott.

-jag tror att jag måste gå nu för jag ska till min mormor och morfar,sa jag efter att vi ätit och klätt på oss med mera.

-Måste du verkligen gå?,sa Louis och tittade på mig med "puppyeyes".

-JA! om jag inte är hemma inom 20 minuter så kommer jag missa mitt plan till spanien där min mormor och morfar har ett hus,sa jag och gav honom en menande blick.

-ahh varför?!,sa Louis ledset och tittade ytterligare en gång på mig.

Helt plötsligt gick alla ut och de var bara jag och Louis kvar.

-Louis jag måste verkligen gå nu,sa jag i hans famn.

-men vi har ju precis träffats och jag tror faktiskt... jag är kär i dig!,sa han lite blygt.

-aww de där gör de ju väldigt mycket lättade att åka här ifrån!,sa jag lite irriterat innan Louis kysste mig.Jag fick som en rysning som gick genom hela min kropp.

När jag sagt hejdå till alla och jag och Louis kyssts en gång till så gick jag men precis när jag stängt dörren så öppnade Louis den igen.

-kan jag få din mobil?,sa Louis till mig.

-eh vad ska du göra med den?,sa jag fundersamt.

-ge mig den bara.

okej,sa jag och gav min iphone till honom.

Han började knappa in någon och sen gav han mig mobilen.

-här har du mitt nummer!,s han glatt och jag kände mig som "the only girl in the world"

-okej jag messar dig sen så får du mitt!,sa jag glatt och pussade honom snabbt på munnen innan jag gick.

__________________________________

Jag vet! detta kapitlet var kort och de hände inte så mycket.

Det blev ett mellan kapitel och jag har känt lite skuldkänslor för att jag inte har lagt ut något kapitel på mer än en vecka och de är bara för att jag inte har haft någon fantasi! aja men har är det!

förlåt om jag har missat stor bokstav och lite stavning men jag måste läsa KEMI! (BLÄÄ)

Ett nytt mål 4 kommentarer til nästa kapitel!;D



Kommentarer
Lovisa

Assbraa fortfarande!! NÄSTA!!:**

2012-04-16 @ 22:46:10
Juliaaa <33

meer! ;*<33

2012-04-17 @ 17:21:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0