Heartbreaker - Kapitel 18

Vi satte oss ner på handdukarna och Julia mumlade något för sig själv.
"Här finns inga känslor. Ingen obesvarad kärlek. Ingen sorg. Inget. Bara tid, vatten och sanden."
Jag förstod inte ett ord och tittade nyfiket på henne, väntade på att hon skulle säga det på engelska men det gjorde hon inte. Istället log hon mot mig och gav mina läppar en kyss.
 
   
 
Elsas perspektiv

"Erhm" hörde jag hur en bas röst harklade sig.
Jag och Harry släppte varan och gissa vem som stod där? Jo, min pappa!
Jag hade inte sagt till någon att jag och Harry var tillsammans och det gjorde det bara pinsammare.
Jag kände hur jag rodnade kraftigt.
"Sorry for ruin your moment" sa han innan han gick in i huset.
Jag hör hur två skratt hördes ovanför mig och jodu där stod Niall och Julia och skrattade så att de nästan kiknade.
"Okay should we go to the car now?" fick Niall fram efter att de lugnat ner sig.
 
Killarna satt i bilen och var lite irriterade eftersom att det tog så lång tid.
 
"Boys do you want to know a akward situation that just happend Elsa and Harry?" frågade Julia när vi satt på stranden och solade.
"No they not want to know!" sa jag och det fick killarna att bli ennu mer intresserade av att få veta om min och Harrys lite pinsamma situation tidigare den förmiddagen.
"They stand and kissing eachother and then Elsas dad came and hawked and thwy got soooo red faces" sade Niall och började skratta och alla killarna med. Gud så pinsammt när jag kommer hem och mamma och pappa antagligen vill prata med mig om den lilla händelsen.
Jag vet inte riktigt vad mina föräldrar tycker om att jag dejtar en kändis och att han är fyra år äldre.
 
Vi badade och hade allmänt roligt under den tiden vi var på stranden, de vill säga iprincip hela dagen.
 
Harry körde oss tillbaka till våra hus och jag och Julia gick till vårat hus för att duscha och byta kläder.
 
"Elsa?!" hörde jag hur mamma ropade när jag precis kommit ut från duschen på övervåningen.
"Ja? jag kom pricis ut ur duschen" ropade jag tillbaka till mamma.
"Okej klä på dig och kom ner sen"
 
Jag satte på mig mina lila jeans shorts och ett mag- linne som det stod "LOVE" på med blommor.
 
"Så vad var det du ville prata med mig om?" som om jag inte visste vad hon ville prata om men ändå.
"Pappa berättade om... ja... han såg dig och Harry... du vet du kan prata med mig om allt." sa mamma, jag vet att hon skulle vilja ha mig hemma föralltid och stanna tiden så att jag inte växer något mer men någon gång måste hon släppa taget och nu är ett perfekt tillfälle.
"Okej om jag kan prata med dig om allt kan jag börja med att jag gillar Harry, jag gillar honom jätte mycket!"
"Jag vet älskling och jag tänker inte hindra dig ifrån att vara med honom även fast jag skulle vilja lite grann, och jag vill att han ska vara försiktig med dig! Han är trotts allt fyra år äldre, eller var det fem? Aja, men du förstår vad jag menar."
Nu blev detta väldigt pinsamt. Asså mamma! 
 
Harrys perspektiv
 
"Bye se ya later most beautiful girl on the planet!" sa jag och kysste Elsa länge på läpparna innan hon och Julia gick in till deras hus.
"Bye and I'm not the most beautiful girl on the planet! It's so manny people who is so much prettier than me!" sa jag och kramade om Harry.
"No, you are the most gorgous, beautiful, pretty and cutest in my eyes!" sa jag och kysste Elsa ytterligarre en gång fast denna gång på hennes panna.
 
Jag och killarna gick mot vårat hus.
Lou kom upp bredvid mig och knuffade mig i sidan.
"Love, love, love..." nynnade han och jag kunde inte låta bli att flina åt honom.
"Niall too." sa jag bara. Niall hörde sitt namn och räckte ut tungan åt mig. Han var lite rosig om kinderna.
"I don't make out with Julia every where I go." gav han igen och jag rodnade lite.
"Me neither." sa jag och jag hörde hur gällt det lät. De andra killarna skrattade högt åt mig och Liam låste upp dörren.
 
Zayns perspektiv.

Nu var jag ensam singel, inte så jätte roligt...
Men jag var glad för båda killarna, men mest för Niall faktiskt. Det var kul att se hur lycklig han verkade vara i närheten av Julia. Han som inte velat dejta för att han skulle veta när han funnit sin prinsessa. Nu verkade han ha gjort det.
 
Harry. Jag hoppades att han också funnit någon han ville spendera lite tid med, inte bara i någon dag igen.
'One night stand'. Fast han kan bli anmäld av Elsa om han gör något mer än bara kyssas och kramas... okej nu blev det pinsammt i mitt huvud...
 
När vi kom in gick jag till badrummet för att se hur mitt hår var. Jag drog handen igenom luggen och gick ut i köket till de andra.
Niall och Liam stod och gjorde i ordning middagen medans de andra satt vid bordet. Jag satte min ner på en ledig stol och sträckte mig efter ett äpple i fruktskålen.
 
 
 

 
Jaha klapitel 18 everybody! :D
 
Eftersom att vi inte får så många kommentarer, skulle vi kunna få 5?
5 kommentarer till nästa kapitel!
 
KOMMENTERA! :D <3
 
 


Kommentarer
Lollo

Tycker att du skriver super!!!
Det var faktiskt Julia som tipsa mig.
Älskar dina noveller.

Svar: Tack så jätte mycket för att du gillar den :D
Pågående novell - Heartbreaker

2012-08-25 @ 20:24:08
jen

as bra..fan vad folk ska ha svårt att kommentera..tar det 4 sek?

Svar: Haha tack så mycket för att du kommenterade s att kapitel 19 kommer ut fortare :D
Pågående novell - Heartbreaker

2012-08-26 @ 00:00:03
Linda

Jättebra kan inte vänta till nästa kapitel! <3

2012-08-26 @ 00:37:17
Rebecka

Du är verkligen jättebra på att skriva :)! Nästa kapitel !! :))

Svar: Tack så jätte mycket :D
Pågående novell - Heartbreaker

2012-08-26 @ 00:47:39
Klara

Jag tycker dessa noveller är asgrymma! Meer! :D

Svar: tack tack tack :D
Pågående novell - Heartbreaker

2012-08-26 @ 00:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0