Info.

Jag vet att vi tidigare inte sagt att det behöver vara ett visst antal kommentarer till nästa kapitel men eftersom vi inte får några kommentarer har jag sagt att vi ville ha 5 på kapitel 18.
Och det är jag helt seriös med, nästa kapitel kommer inte komma innan vi fått 5 kommentarer.
Kapitel 19, 20, 21, 22 och 23 ligger i utkast och är helt klara men eftersom ingen kommenterar kommer det tyvärr inte komma innan 5 kommentarer.
 
Ni kanske tycker att jag låter/skriver lite irriterat nu, och jag är ledsen för det.
Men har man närmare 40 (vet, inte så supermycket) unika besökare varje dag tycker jag personligen att 5 ska orka skicka in en liten kommentar.
 
Sedan om tävlingen. Än så länge är det bara tre stycken som är med och det skulle verkligen vara roligt om det iallafall var några fler.
 
Nästa kapitel ligger och väntar i utkast. Glöm inte, 5 kommentarer på kapitel 18 så kommer det.
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0