TÄVLING!

Vi tänkte ha en liten tävling här på bloggen!
Det är så att vi började planera denna novell redan innan Zayn och Perrie blev ihop och därför tänkte vi ha en tävling om vem som skulle vilja vara med i novellen!
 
Så skulle du vilja vara med i novellen? Skulle du vilja spela Zayns flickvän?
Gör då såhär!
 
Skriv i kommentarerna lite hur du ser ut, vad du tycker om att göra och lite så.
Du måste inte men det gör att du har en mycket större chans att vinna.
Sedan vill vi att du länkar tävlingen på Facebook, bloggen eller berättar för kompisar.
Länkar ni på Facebook/bloggen vill vi gärna ha länken.
Skriv bara en kommentar tack!
 Och följ gärna på bloglovin!

Lycka till! Vi avslutar tävlingen när det är några med, så kolla in då och då!
 
Nästa kapitel kommer redan idag!
Nu när skolan börjar ska vi göra vårat bästa för att uppdatera varje dag!
Glöm inte att kommentera på kapitel 15!
 
Puss på er allihopa!
 
 
Haha älskar denhär bilden! :D <3 Zayn


Kommentarer
Elin

Hejhej! :)
Jag heter Elin och är 1.66 cm lång, jag har mellanlångt brunt hår, grön/blåa ögon.
Jag brukar mest ha jeans, men inomhus så har jag myspys kläder.
Jag gillar fotboll och innebandy, jag gillar äventyr och mysiga hemmakvällar.
Och jag har smsat mina kompisar om att kolladen här sidan, så dom kommer säkert kolla den när dom kommer hem! :D

2012-08-21 @ 14:37:46
Lovisa Urheim

Hej jag heter Lovisa Urheim som du kanske ser där uppe.. Hahaha okej till att börja med som du märker så har jag dålig humor! Jag är en ganska avslappnad person och är inte alls blyg! Jag dansar feminine vibe och Jazzfunk :) Jazzfunk är sån dans man har i musikvideor och så! Och så har jag mellan långt guldbrunt hår. Jag har grön-gula ögon. Jag har stark markerade käkben och höga kindben! Jag har smilegropar. Jag är väldigt kort runt 1.56 :/ jag har en ganska lurvig kropp men jag är inte tjock! Typ någonstans imellan tjock och smal! Haha förlåt för osammanhängande text men jag hoppas att du förstod! :) jag kommer länka din blogg snart! Kram Lovisa :) X

2012-08-21 @ 17:08:20
URL: http://directiondiiary.blogg.se
Jonna

Hejhej! Jag heter Jonna och är 1.63 cm lång, jag är blyg om de gäller att möta personer jag aldrig ha mött. Men det går snabbt över, jag är väldigt avslappnad och jag har långt blont hår, jag brukar platta det ibland.
Jag har bruna ögon och använder knappt nå smink.
Jag brukar dansa och spela tennis på vardagen. Men även twittra lite på datan.
Förlåt om du inte fattar, men de hoppas jag! :D
Och jag kommer säga till mina vänner att läsa den här super duper bloggen ! :D

2012-08-21 @ 21:15:02
Lotta (Lollo)

Hejhej, mitt namn är Lotta men vill att man ska kalla mig Lollo, jag är 154 cm lång och har grönbruna ögon. Jag har halvlångt "bronsfärgat" hår (fråga Julia ifall du nt fattar ;)) jag har lite fräknar. Jag använder ibland mascara, men nt mkt smink. Jag spelar fotboll och älskar att va med kompisar. Jag älskar att kolla på film. Bara maila ifall det är nåt mer du undrar över. :)
Älskar dina noveller! Bästa bloggen jag läser faktiskt!!<3

2012-08-25 @ 21:14:02
Moa

Hej, jag heter Moa. Jag är 167 cm, jag har långt blont hår och klarblåa ögon. På min fritid dansar jag, är med vänner och kelar med min hund. Jag använder nt så mkt smink bara mascara. Jag är nt så blyg.
Bara maila ifall du undrar nåt.
/Moa

2012-08-28 @ 12:47:21
URL: http://moadahls.devote.se
Lovisa

Halloj! Jag heter Lovisa och jag är 163 cm, jag har brunt långt hår och gröna ögon. På fritiden så tränar jag gymnastik och är med vänner. Jag älskar att vara med vänner man kan vara sig själv med och göra allt mellan himmel och jord. Jag bryr mig mycket om andra och jag försöker göra det bästa för dom.

Kraam // Lovisa

2012-09-16 @ 14:43:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0