One thing-Epilog

 


lyssna medans du läser om du vill :D
4 år senare...

"åhh it's a boy!" sa sköterskan och lade det lilla miraklet å mitt bröst.
"hey there" sa jag och pussade honom på huvudet.
Jag var helt slut jag skulle kunna somna på direkten. Att vara med om en förlossning som varat i treton timmar var jobbigt och särskilt när det var jsg själv som skulle föda, men nu är han här det lilla miraklet som jag burit på i nio månader.
"Hello there little one..." viskade Harry och strök varsamt ovansidan av hans pekfinger på VÅRAT barn.
Jag kännde mig äcklig, svettig och som gredde på moset blodig!
 
*Knack, knack*
"Come in" sa Harry och in kom Louis, Niall, Zayn, Liam, Danielle, Eleanore.
Harry hade våran lilla bebbis i famnen och pussade honom på pannan hela tiden och samtidigt andades in hans bebis doft,
"Omg how cute can someone be?!" frågade Danielle och strök pekfingret på samma sett som Harry gjort fast på Handen.
"Can i hold him?" frågade hon sedan.
"Ofcourse, but be careful!" sa Harry varnande.
"ofcourse i'll be careful" sa hon och fick honom i sin famn.
"Aww he smells baby!" sa hon sedan.
 
Allihop satte sig ner i soffan och de två strolarna som sanns i sjukhusrummet.
"Are you tierd?" frågade Niall mig.
"Yeah it's really takes your energy to give birth!" sa jag och skrattade till "That sounded so wrong!"
"Now is it my turn to hold Louis Junior!" sa Louis
"Here bu be careful!" sa Danielle lika varnande som Harry och alla började skratta.
"ah he's soo cute!" sa Louis tittade på honom.
Helt plötsligt börjar lillen skrika och louis ger honom till mig och jag förstår att jag måste mata honom."ugh vad pinsamt detta är! jag har matat honom en gång tidigare men då med en sjuksköterskas hjälp." tänker jag och tittar på Eleanor och danielle. Eleanor och Danieller förstår vinken.
"guys i'm hungry can't we go yo the cafeteria and buy something to eat?" säger Danielle och killarna och Eleanor och danielle själv gå ut ifrån rummet
"I'll stay here"sa Harry men efter att jag sagt att inget kommer hända med varken mig eller bebisen så gick han med de andra så att det bara är jag och våran lilla bebbis kvar.
"Så är det dags för mat nu älsklingen?" as jag med bebis röst.
 
två och ett halvt år senare...

Äntligen hemma efter tre dagar hos mamma och Hannah.Vi hade varit där och hälsat på och eftersom att vi inte varit där på ett tag! Både Logan och Darcy hade tyck att det vart jätte kul att träffa mormor och moster!
De var dom absolut underbaraste och vaktraste barnen jag någonsin har set.
Jag lever i en 5:a i London med Harry, min "Pojkvän" eller ska man säga "Sambo"? och våra två underbara barn "Logan Edward Styles" "Edward" är efter Harry, han är nu 2 och ett halft och ser ut som Harry och har brunt lockigt hår och blå/gröna vackra ögon och "Darcy Imogen Styles" "Imogen" Uttalas "Imordjin", hon är 6 månader och ser ut som Harry hon med och Logan och hon är lika som bär fast bara det att hon har blont jätte lockigt hår precis som Harry. jepp det var min och Harrys familj det.
 
3 år efter det...
"I want to go to disneyland!" sa Darcy och Logan i mun på varandra. Dom hade tjatat om att åka till disneyland i minst 20 minuter efter att ha sett att disneyland existerade på en tvreklam.
"Ja vi kan åka till disneyland i usa eftersom att vi ska åka till pappa som är där och sjunger!" sa jag och de började hoppa runt.
"But what is disneyland?" frågade Darcy och det fick mig att börja skratta.
 
ytterligare 4 år senare...Harrys perspektiv

"Okay Darcy promise to not tell mom!" sa jag till darcy som satt mitt emot mig.
"Yes dad i had allready pomised you like ten times or something!" sa Darcy.
"Okay so you go to mom and then you saying "Mom i found this om yours and dads bed it's a ring so i think it's yours" or something like that, and then i'll come in and yeah..."
"Okay good luck my little love! i love you!" sa jag och pussade hennes panna innan hon gick ut ifrån rummet.
 
Darcys perspektiv
 
"Okay good luck my little love! I love you!" sa Pappa och pussade mig på huvudet och den gick jag in i badrummet där  mamma stod och lade in tvätt i tvätt maskinen.
"Mamma jag hittade denhär på din och pappas säng och jag andtär att det är din sålänge pappa inte har börjat andvända ringar." sa jag och gav den lilla asken med en ring i till mamma som oförstående  tittade på mig.
"men dethär är inte min..."
Då kom pappa in och lade sina armar om mamma och pussade henne på kinden bakifrån.
"Do you want to marry me?" frågade han och stod fortfarande i samma ställning.
"What are you serious?" frågade mamma.
"Yes hundred procent!" sa Pappa och mamma vände sig om och kysste pappa. Euw äckligt!!!!!
"Ys ofcourse i wnt!" sa mamma efter att hon och pappa kyst klart varandra.
Pappa satte på mamma ringen och Logan kom ner från från sitt rum, jag älskade att vi hade tvåvånings lägenhet, Extra kul att leka kurragömma med mina kompisar!
"What is going on?"frågade Logan och tittade på mamma och pappa som stod och höll om varan.
"We are goingto marry eachother!"sa mamma.
"okay" sa logan och sen gick han upp på sitt rum igen.
 
Vill ni veta en lite rolig sak?
Det är så att när mina komisars mammor kommer för att hämta mina kompisar eller när pappa ska hämta mig hos någon kompis så blir alltid mina kompisars mammor lite konstiga! "Hallå han är bara Harry Styles, min pappa vad är det som är så konstigt?" 
____________________________________________________________________
SLUT!!!!!! hoppas att ni gillade min novell om Emily och One direction!
Jag vet att slutet blev lite konstigt men liksom jag tror att det är rätt så sant endå liksom hur skulle ni reagera?
 
Jag ska skriva en novell till MINST! och prologen på den kommer komma ut rellativt snart så håll utkik här på bloggen!
 
SNÄLLA KOMMENTERA VAD NI TYCKTE!!! SKULLE GÄRNA VILJA HA LITE SYNPUNKTER PÅ VAD SOM VAR BRA/DÅLIGT! :D LOVE U ALL!! <3 <3<3
 
KOMMENTERA :D


Kommentarer
anonym

OMG är det slut nu:'( vad ska jag göra nu på dagarna??????

2012-07-28 @ 20:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0