One thing- kapitel 11

"the food is here!" skrek jag utifrån halen och killarna kom rusande mot oss.
De tog kassarna med thaimaten i och gick in i köket.
 
"A thanks should be great!" muttrade jag och Harry skrattade år mig.
 
När jag tagit av mig mina skor så gick jag in i det mycket morderna vita köket. killarna hade dukat och tagit bort locken från lådorna maten låg i.
"Mm this was soo yummie!Thanks Shan and Hazz" sa Liam och de andra nicade och tackade också för maten.
 
Vi satte oss sedan isoffan och startade "Scream 4" Hjälp nu kommer jag inte kunna sova inatt.
 
"AH!" sakrek jag och gömde mitt rädda ansikte i Harrys axel.
"It wasn't that scarry!?" sa Niall och flinade. Just nu ville jag bara döda honom.
"Is it okay if I kill him?" frågade jag killarna.
"Yeah, but only if he is whole and clean for tomorrow's concert" sa Zayn och sen fortsatte vi titta på den löskiga filmen,  jag var alldelles  för trött för att döda någon idag, men kanske jag gör det i morgon. Eh Imorgon är en ny dag och nya möjligheter.
 
Morgondagen vaknade jag riktigt tidigt, klockan var bara åtta och alla de andra låg och sov.
Jag trippade tyst ut i vardagsrummet med Liams mobil i handen.
 
Efter att jag spelat spel på mobilen i nästan en timme kom en trött Zayn ut från sitt rum.
"Morning" sa jag pipigt och han bara nickade till svar.
 
Allt efternsom så kom killarna upp oh när alla killarna var vakna fixade vi frukost.
 
"So you are going to have a concert today" sa jag glatt.
"Yepp and apparently is it a fan that hav win a meet with us before the concert" sa Liam.
"Ah that person must be really happy right now!" sa jag jag lite drömmande.
"We need to go to soundchek in 30 minutes so we need to hurry!" sa Niall.
 
De var så fantastiskt duktiga, jag kunde inte föreställa mig mitt liv utam dem. Seriöst!Jag älskar dom som mina bröder, förutom Harry som jag älskar som en pojkvän.
 
*I logen*
*Knack, knack* dörren öppnades och där stod Paul med en tjej som måste ha varit runt 17 års åldern. Han hade långt platt hår och hasselnöts färgade ögon. Hon var riktigt söt och de såg jag att killarna tyckte också...
 
"Hi what's your name" sa Louis flirtigt när hon kommit lite längre in i logen.
"Hallå Louis du har redan en flickvän!" tänkte jag fär mig själv.
"My name is Ashley but you can call me Ash" sa hon blygt och tittade ner i golvet och hennes kinder skimmrade i en röd ton.
Hon hälsade på alla och hon verkade trevlig.
Jag såg hur Harry tittade på henne, precis så som han tittade på någon när han var "Intresserad" och då inte intresserad på vad hon pratade om utan itresserad i HENNE!
"Säg inte att han har blivit kär i henne!"
________________________________________
Jag vill bara säga att jag har inget emot Vanessa Hudgens och så för att ni kanske kommer tycka att jag typ hatar henne senare man vet aldrig!
 
Kommentera!:D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0