One thing- kapitel 12

Harry hade suttit bredvid Ashley och viskat i hennes öra, Han viskade något och de började skratta. Detta kändes inte rätt.
"Okay time to go Ashley" sa Paul.
 
Harry lutade sig fram och viskade "Can i get your nuber?" Jag tror inte att det var meningen att jag skulle se, men det gjorde jag.
 
Nu räcker det. Jag gick med raska steg ut från logen och ut till någon lång korridor.
Jag hörde fotsteg bakom mig.
"Em what is it?" sa Harry och kramade om mig sådär kärleksfullt som bara han kunde, och hur mycket jag än ville krama honom tillbaka så vred jag mig ur hans famn. Liksom "Jaha då nu efter två timmar så märkar du mig?!"
"What is it?" sa Harry irriterat.
"What do you thinking actually?!" sa Jag också irriterat.
 
Jag fortsatte att gå tills jag plötsligt gick in i Liams famn.
"What is it?" frågade han lugnt. Jag antog att jag var ledsen.
"Harry encounter other girls" utan någon känsla i rösten.
"I just think you've misunderstood, He loves you more than he loves someone else and I don't think Harry should do that on a fan" sa Liam.
"and especially not in front of your eyes"
"Yeah maybe" sa jag och kände mig lite gladare.
 
Vi gick tillbaka till logen där killarna satt runt Harry och Louis satt med armen om honom. Jag mötte Harrys blick i mindre än en sekund och jag såg att han var ledsen och oförstående, han verkae inte förstå ad han gjort.
Jag gick fram till honom och viskade i hans öra "Sorry, i'm just very tierd" och gav honom en snabb_ puss på kinden. På sett och vis var det ju faktiskt sant för jag var väldigt trött.
 
Nästa dag
 
"I'm going to meet a friend" sa Harry och gav mig en snabb kyss på munnen innan han gick.

Jag blev fundersam, Han han vänner här? Ja kanske men tänk om han skulle träffa "Kompisen" Ashley?, men jag slog bort tanken lika fort som jag kommit på den.
 
Harrys Perspektiv
 
Jag och Ashley hade bestämt at vi skulle mötas vid ett litet café lite utanför stan.
 
Vi hälsade på varandra genom en kram.
 
Timmarna gick fort och det började bli dags för att säga "Bye".
"Bye" sa hon och log.
"Bye" sa jag coh kramade om henne och utan att tänka mig för kysste jag henne *Klick* sa det och en blixt kom över oss.
"detta skulle inte sluta bra!"
Hon log mot mig och sa ett snabbt "Bye" ytterligade en gång och sen var hon borta.
 
Jag tog en taxi till hotellet.
 
När jag kom in slängde jag mig på min och Em's säng , efter bara någon minut kom en glad Em in i rummet.
"Hi how was the meeting with your friend?"
"like that" svara de jag och gav henne ett snett leende.
"Oh okay" sa hon och den pussede hon mig snabbt på munnen innan hon tog fram sin mobil som låg på hattduksbordet.
Hon klickade på "Twitter ikonen"
"NEJ!" skrek det innom mig.
 
Em's perspektiv
 
Jag gick in på mina "Mentions" och såg att någn hade tweetat "Have you dyed your hair darkbrown?" och så var det en bild son fick mig att knapt kunna andas.
Harry står och kysser Ashley.
"Harry min Harry, som sagt att han älskar mig mest i hela världen, står och kysser en annan tjej!"
 
Tårar bildades och började rulla ner för mina kinder.
"I can explain!" sa Harry snabbt.
"I allready know your explain, it's that you don't love me anymore and that you love Ashley" och när jag sa Ashley så sa jag det äcklat och med hat i rösten.
"But.."
 "I don't need a explain and the only thing that i know is that we had does'nt is something anymore, it's SOO OVER!" skrek jag medans salta tårar rann ner i mina munngipor. Jag smällde igen dörren med en smäll.
_____________________________________________________
Japp imorgon vid 6:00 så ska vi dra till arlanda och åka till Italien så jag kommer inte att uppdatera så mycket under en vecka.
 
Kommentera! :D


Kommentarer
Alice

Skit bra kapitel, längtar till nästa!!!

2012-07-05 @ 20:33:35
Nicole

så sjukt bra!! :) längtar tills du kommer tillbaka så att du kan lägga ut ett kapitel! :)

2012-07-06 @ 20:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0