One thing- kapitel 14

"Harry can i talk to you for a second?" frågade jag Harry som satt vid köksbordet och åt frukost med de andra killarna.
"Eh... sure" svarade han osäkert, man kunde se på en mils avstånd att han hade gråtit. "Usch tänk om han hade gråtit hela natten, stacka... vafan?! han får för fan skylla sig själv det är hans fel att han går runt och kan inte ha ett seriöst förhållande, han värkar inte förstå sig på tjejers känslor, den lila..." jag blev avbruten i mitt tänkande av att Harry försökte få kontakt med mig. Vi stod mitt i vårat "eller rättare sagt Harrys rum för jag hade fått sova med Liam och Niall hade fått flytta in till Harry".Harry stängde den stora mörkbunt betsade trädörren som lädde ut till hallen.
 
"You have ONE chance to explain yourself" sa jag allvarligt.
"I met Ashley yesterday and she kissed me" sa han och tittade skamset ner på sina händer. Jag rös bara av att höra ordet "kissed".
"But why did you even met her?"
"Because she was nice and so" sa han och rodnade av skam antagligen.
"I don't know if i can give you one more chance, 'cause i don't want you to hurt my feelings again" sa jag medans jag tittade på honom, och fick en sorgsen blick tillbaka.
"I promise that I would never flirting with someone who not is you! I REALLY LOVE YOU!" sa han med en gnutta glädje i rösten.
"I love you to!" sa jag och kände hur en klump inom mig försvann. "Det var ingen idé att bråka med Harry, för om man verkligen älskar någon så vill man minst av allt bråka med den personen eller har jag fel?"
Jag kramade om honom länge.
"is't okay between us now? and what happens to our relationship?" frågar Harry och tittar ner på mig den sin oroliga, men otroligt söta blick.
Jag log mot honom och ställde mig på tå så att vi var i ungefär samma längd, sen tog hans huvud mellan mina händer och pressade mina läppar mot hans mjuka läppar, han var snabb på att besvara den oförberädda kyssen  . Det kändes som att jag skulle spricka utav glädje.
 
Vi gick ut till killarna och satte oss tillsammans med dem i soffan.
Killarna utbytte lite blickar och sen var allt som normalt igen.
 
Vi bestämmde oss för att ha Harry Potter maraton så jag och Niall fick stå för snackset.
 
Det regnade och jag drog min tunna kofta tätt runt min smala lilla flickkropp sammtidigt som jag små sprang med Niall till mataffären som låg runt hörnet vid hotellet.
 
Godis, Chips, Popcorn och läsk fyllde den lilla varukorgen på ett nafs.
 
i betalade och skyndade oss tillbaka till hotellet där antagligen fyra femmtedelar av det brittiska pojkbandet One direction sitter och väntar på att få starta "Harry Potter and the philosopher's stone"
_________________________________________________________________
 
Förlåt om det är stav fel mmm jag skrev della så fort jag kunde och måste fixa lite andra saker så hoppas det är okej :) btw sorry om detta kapitlet var urselt! känner att jag inte skrev detta kapitel så särskilt bra! aja hoppas det duger iallafall :) 
 
KOMMENTERA!!! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0