One thing- kapitel 15 (Sista kapitlet...:( !)

När vi tittat på alla sju filmer var klockan funt 05.30 och Louis, Zayn och Harry låg och sov i soffan.
Jag ställde mig upp och sa "godnatt", till Niall och Liam som låg och halvsov i varsin fotölj.
 
Jag gick med tunga steg in på mitt och Harrys rum och somnade så fort jag slängt mig på sängen.
 
5 timmar senare... 
 

Jag kände hur fötter pressades mot madrassen och lika fort var borta, jaha det var tydligen tio fötter som hoppade runt i MIN säng dom kan hoppa i sina egna sängar men varför just MIN!?
"It's time to get up in the morning(In the morning)..." "fan ta er!JAG...VILL...SOVA!" TÄNKTE jag tyst för mig själv.
"We need to go to souncheck as it's the last show on our tour tonight..." sa Harry och Kysste min kind löst men jag låg fortarande med ögonlocken stängda med tanke på att jag fortfarande är sjukt trött.
"...And if you want you can join" fortsatte Zayn.
"Okay i'll come, give men 15 minutes and i'll be done!"
"No you can "Fix your self" in our loge over there!" sa Niall och jag suckade.
"Okay then but it's your own fault that you have to look at a monster, look at me! ME LOOKS LIKE A LIVING DEAD MAN!" sa jag och killarna bara skrattade.
"No you are so beautiful my lovely girlfriend!" sa Harry och kysste min kind ytterligare en gång, fast denna gången stående.
 
10 minuter senare så stod killarna och sjöng för fulla muggar.Dom är ju bara för söta när dom distraherar Harry under hans solo i "what makes you beautiful".
 
Dagen hade gått fort och kvällen närmade sig och fansen började släppas in.
 
Musiken dånade ut ur hörtalarna och killarna hoppade hyperaktigt runt på scenen som om de hae hur mycket energi som helst.
Dom verkligen älskade dethär  och om de inte skulle velat detta så skulle jag aldrig lärt känna dem och ännu värre dom skulle inte lärt känna varandra! 
 
Konserten tog slut  och vi började att dra oss mot hotellet.
 
Vi packade ihop våra saker och sen så var vi redo att åka hem.
 
Efteren lång flygtur var vi änterligen på Heathrow's airport.
 
"Okay,so it's off home to Mom and Robin in Homes Chapel then" sa Harry och flätade ihop våra fingrar.
Jag bara nickadeoch log mot Harry.
Anne, Harrys mamma hade bjudit över min familj på middag så att alla kunde umgås och fira att Harry och jag var ett par och att turnén var över och att  han skulle vara hemma ett tag.
 
"Kan jag få potatis kastrullen Hannah?" frågade jag min syster som glatt räckte mig kastrullen. jag vet inte riktigt varför jag frågade på svenska men det är riktigt skönt att prata svenska nu när man pratat engelska i minst 3 månader.
 
Alla åt, pratade och skrattade. Allt var perfekt. Att vara med sin familj och pojkvän! Vad med krävdes igenterligen?
__________________________________________________________
Japp nu är det bara en epilog som saknas sen är denna korta novellen slut men jag börjar en ny såklart!
Så vad tycker ni?? Var novellen bra/dålig? KOMMMENTERA VAD VI TYCKTE! :D <3
 
 
Ps: förlåt om jag skrivit konstigt så att man inte riktigt förstår jag är bara lite slut efter en dag ute i naturen haha...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0