One thing-Kapitel 4

"Harry takes up the entire bed so that Niall had been suspended at the leading and freeze, Louis was on the floorand Zayn in an armchair. and then take up all blanket so that you must keep your body heat with Liam"sa jag och pekade på Harry.
"Oh, i do?" sa Harry
"Yes you do! And when beginning the concert by the way?" sa jag.
"In about four hours i think" sa Liam.
"then we need to hurry a bit" sa jag.
______________________________________________________
Vi klädde på oss våra kläder. Jag satte på mig ett slappt linne och ett par slitna jeansshorts, jag borstade igenom mitt tjocka långa blonda hår. Jag orkade inte göra något med det så jag satte bara upp det i en slarvig hästsvans, jag sminkade mig med fort, jag klickade ut lite foundation på min översida av min hand och började kleta ut den i ansiktet, sen tog jag min svarta eyeliner och drog några snabbadrag med min maskara. Nu tänker många "Gud vilken fjortis" men jag ser inte ut som en fjortis SÅ mycket som ni antagerligen tänker er.
Eller mitt svar är "Nja jag e väll LITE av en fjortis men ingen i england kommenterade det inte,men de skulle alla i hela sverige göra! när jag var där på ett lov för att ha lite 'semester' så glodde alla så att det såg ut som att ögonen skulle ploppa ut vilken sekund som helst, och sen började de att viska med varandra!"
Killarna satt i vardagsrumet och pratade om något jag inte orkade lyssna på.
"Should we go?" avbröt jag.
"Sure" svarade killarna och vi satte på oss våra skor och gick sedan ner till lobbyn. Mark en av killarnas livvakter öppnade dörren till hotellet och det enda man kunde se var tjejer och det enda man kunde höra var bedövande skrik.
När vi var framme vid stället konserten skulle hålla hus, och killarna började genast att repa.
De börkade med att sjunga 'Torn', kag älskade den låten.
Jag började att gunga i takt med musiken och det slutade med att jag stod och verkligen släppte loss. Mark stod och kollade på mig som antagligen tyckte att det såg ut som att jag druckit några hundra energidrycker. När killarna var klara så kom den ner från scenen och tittade på mig som stod och var alldeles andfådd.
"What have you done?!" sa Niall.
"I have done... nothing" sa jag och försökte att dölja att jag var andfådd.
Alla började skratta.
Fansen började släppas in och jag gav var och en av killanra varsin kram och en extra lång till Harry plus att han böjde sig ner och gav mig en lång kyss på munnen och sendan tittade han rakt in i mina ögon.
"You have to go now!" sa jag till Harry som stod drömmande och tittade in i mina ögon.
"I fix this!" sa Louis och gick fram till Harry och gav honom en lös örfil men man kunde höra en liten smäll och Harry vaknade till liv.
Medans killarna stojjade och hade allmänt roligt så stod jag och pratade med Mark.
Efter en stund så var det en kort paus och killarna kom ner från scenen till mig och Mark.
"So what do you think so far?" frågade Harry och syftade på mig men Mark svara glatt.
"You are so good!" sa han med en förälskad röst som om han försökte imitera mig, och alla började skratta förutom jag som stod lite irriterat med armarna i kors.
Harry gav mig en snabb puss på munnen innan det var dags för dom att springa upp på scenen igen och mitt prat med Mark var igång igen.
"You really like those boys, don't you?" sa Mark.
"Mhm" svarade jag.
"They LOVE you, when you was'nt here you were the only one they were talking about" sa Mark.
"Really?!" sa jag och kände hur jag blev alldeles varm.
"Yes I promise!" sa Mark.
Klockan blev mycket och jag somnade i en soffa.
När jag vaknade så satt vi i den mörka bilen påväg tillbaka till hotellet.
"But how did i get in here?" frågade jag killarna.
"Me" sa Liam ochsträckte upp en hand.
"You bore me right!" sa jag irriterat.
"Mm" as hon med ett stort flin på läpparna han visste att jag avskydde att bli buren.
______________________________
Förlåt för dålig uppdatering men som sagt har min kompis gått bort och jag har gråtit EN DEL, och jag har ju faktiskt ett liv utanför novellen!
Kommentera var DU tycker om min novell! <3:D


Kommentarer
sabrina

Skiiiit braaa kapitel !!! Och jag beklagar verkligen sorgen :( xx

2012-06-03 @ 13:33:50
Anonym

Började läsa din novell idag och tycker att den är väldigt bra! Och såg att du hade förlorat din vän. Om jag får fråga, hur dog hon? :( beklagar verkligen sorgen!! :(

Svar: hon blev på körd av ett tåg!
Pågående novell - Heartbreaker

2012-06-19 @ 01:06:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0