One thing-Kapitel 7

"That was...CRAZY!" skrek Louis"Look at my arms!" sa han och viasade sina armar,han hade fivsår av naglar.
Vi alla höll med om att de där var sjukt!
Vi gjorde allt möjligt under hela resan.
Jag satt emellan Harry och Liam.
Det var riktigt trevligt, vi satt i som soffor och pratade och vi fick in mat då och då.
Det var ingen kalopps som var grå och smakade som soppan man brukade göra ute i sandlådan när man gick på dagis! Maten var lyxig och jätte god.
Klockan  var 15:30 när lampan som viasade att man ska sätta på sig säkerhetsbältena .
Ländningen gick fort och när vi kom ut från flygplatsen så var det lika mycket fans som vanligt, jag fattar inte hur killarna orkar!
__________________________________________________________________
Killarna skrev lite autografer och sen hoppade vi in i en mörkblå bil som skulle föra oss till stället där konsterten skulle vara i kväll.
Killarna började genast att repa när vi kom in i den stora arenan.
Jag gick för att möta upp Nate och Julie medans.
"Hi!" sa jag och kramade om dem.
"Hi!" fick jag till svar.
"Should we go in?" frågade jag och tittade på Nate som log  till svar.
"but the concert begins not until about two hours!" sa Julie med en oförstående röst.
"Exactly!" sa jag och vi gick in med en helt förvirrad Julie.
När killarna hade repat klart så gick dem av scenen och fick se en överlycklig thej...Julie.
"Hi you must be Julie, right?!" sa Louis och kramade om henne.Hon nickade bara till svars.
Hon fick en kram av resten av killarna också och fick autografer och, kramar,foton och hon skulle få en sak till men inte riktigt än.
Fansen släpptes in och Julie och Nate satte sig på sina platser i publiken.
Konserten började.
" We would like to sing for a girl who turns 18 today and her name is Julie Alverson" sa Niall.
De örjade sjunga ""gotta be you".

När konserten var över mötte jag Nate och Julie.
"Omg thank you so so much" sa Julie och kramade om mig.
"Eh that was nothing!" sa jag .
Vi sa hej då och sen åkte jag och killarna till ett hotellsom vi skulle bo på till morgonen.
vi slängde oss i våra sängar det första vi gjorde när vi kom in på vårt rum detb var ganska litet för sex personer men som tur var så skulle vi bara sova där så det gjorde inte så mycket.
Vi sov till klockan blev 07:00 då gjorde vi oss snabbt iordning och sen åkte vi till flygplatsen.
Denna gången hann de inte skriva några autografer till fansen utan vi fick springa till planet vi kom med igår.
Nu var vi påväg mot Tokyo.
Det var såå tråkigt att åka för att det tog så lång tid men tiden gick lite fortare när Harry sjöng tyst medans jag låg med huvudet i hans knä. Resten av gänget sov som stockar.
Men tillslut var vi iallafall framme!
_______________________________
Det vart ett till för att jag har sååå tråkigt men men.
Kommentera!


Kommentarer
Christine

Åh älskar ed!



såg att du är intresserad av One Direction - noveller ? Håller på att skriva en väldigt spännande en just nu, kika gärna förbi och lämna en kommentar vad du tycker! Skulle uppskatta det något enormt. ♥ Kram! x

2012-06-17 @ 23:58:45
URL: http://whenimtaken.blogg.se/
Nathalie - Noveller

SV. Tack så hemskt mycket!!

Balkapitel 3/5 kommer redan imorgon, 17.00! Kram :)

2012-06-18 @ 23:08:00
URL: http://torpenbergs.blogg.se/noveller
Lauren

Bra del/kapitel längtar till nästa!!!! =)

2012-06-19 @ 00:35:48
E B B A - TÄVLING

Hej hej!



Jag drar nu igång en tävling på min blogg, där du inte behöver göra mycket för att vinna. Kika in!



Kramar!

2012-06-19 @ 21:32:20
URL: http://ebbaswanberg.blogg.se/
yrmypzscv

Mavofixaco ejinotafa, yegego joted sux ligeda gebe ecoy, ofeyoma oz.

2012-10-16 @ 08:47:50
URL: http://www.ozevipew.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0