One thing- kapitel 10

 
"If you are looking for Louis so is he with niall and Liam on tha beach!" sa Zayn lite fånigt.
"Okay, then we need to change to swimsuits and go to 'tha' beach" sa jag med likadan röst som Zayn haft.
Killarna verkade gilla idén så vi bytte om och gick ner till stranden.
 
"Now your little jobbiga skit ska du allt få!" sa jag och killarna garvade, det är därför man ska kunna prata svenska, INGEN fattar vad du säger!
 
Louis fick fart och snubblande sprang han ner mot vattnet.
"No stop!" skrek Louis när vi var ute i vattnet och jag fortsatte bara att jaga honom.
"No! Why would I stop?!" skrek jag och hoppade på honom.
"Okay, okay i give up!" sa han när jag nästan lyckas dränka honom.
Jag klev av honom och hjälpte honom upp men inte helt. Han tog tag i min hand och när han var halvt uppe så släpte jag honom och han föll i igen jag bara garvade åt honom och började gå upp, Då känner jag hur någon lyfter upp mig och såklart ska det vara Louis, han slänger i mig i vattnet och springer allt vad han har upp ur vattnet.
 
"we can build a sandcastle?" sa jag och gjorde "Puppy eyes" fånig som jag var så ville jag gjöra det.
 
sandslottet blev kanske inte så vakert men vi hade riktigt kul.
"I think this is the ugliest sandcastle i ever have seen actually!" sa jag och vi alla började skratta.
De andra höll med mig om den saken.
"I'm hungry" gnällde Niall.
"I'm also starting to get hungry" sa jag.
"Can't we eat Thai food?" sa Zayn.
"YES! Thai food" skrek Louis så att halva stranden hoppade till av det plötsliga skriket.
Och såklart kom några fans fram och frågade om autograf, Du är såååå duktig Louis!
 
Efter de packade vi ihop våra saker och började gå mot hotellet.
"Hazza and Shan can go out and buy the food okay?" sa LIam.
"Okay" sa Harry och vi satte kurs mot Thai-restaurangen.
 
"We want..." sa Harry till kassörskan och började rabbla upp allt vi skulle beställa.
"Do you want take away or eat here?" frågade kassörskan.
"Take away" sa jag.
"Okay then it will be 71 dollars" sa kassörskan och Hary tog fram 71 Australensiska dollar ur sin ficka.
 
Jag fick veta av Harry att 71 AUD( Australensiska dollar) ungefär är lika mycket som 46 Brittiska pund.
Ja, jag lärde mig något nyt idag iallafall.
______________________________________________
46 Brittiska pund är ungäfär lika mycket som 500 kronor för dom som undrar!
Hehe dom köpte väldigt mycket med tanke på att de köpte mat för 500 kr!
 
Aja ett kapitel idag också!
Och vad tycker ni om collaget jag gjorde??
 
KOMMENTERA! :D
 
Om jag får 7 kommentarer så lägger jag ut en bild på mig själv(bara för att det är kul :P)


Kommentarer
Anonym

Bra!! :)

2012-07-01 @ 19:41:52
frida och nikki

kika gärna in på våran novellblogg som på något vis hänger ihop med One Direction. Skulle vara jättekul om du kollade in på bloggen och kanske även lämnar en kommentar om vad du tycker? :) http://oonednovel.blogg.se
p.s sorry om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-07-05 @ 10:13:26
URL: http://oonednovel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0