One thing- kapitel 9

"Ah please i don't want to!" sa HArry och tittade bädjande på killarna.
"but come on Harry what wimp you are!" sa Zayn och flinade lite mot Harry.
"Maybe he is a wimp, but he is my wimp if so!" sa jag och kysste Harry på munnen.
Louis bara suckade och sa "No he is my wife!" jag igrorerade honom och fortsatte kyssa Harry ända tills Niall kom fram och ryckte bort våra huvuden från varandra och jag och Harry blev lite rosiga och inderna men kollade fortfarande in i varandras ögon.
vi kom fortfram i kön och vi var påvär upp för den första backen.
Jag tror att min hand skulle kramas sönder av Harry som satt och hyperventilerade, varför skulle jag sitta bredvid honom? Jg är ju lika skraj jag!
______________________________________________________________________________
 
"Oh my god" sa jag och tittade på Harry som stod på skakiga ben.
" This was probably the scariest roller coaster I've ever gone" sa Louis.
"One more time!" skrek niall precis som en femåring.
"Never in your life that I go on there again" sa Harry och pekade på Niall.
 
"Guys we should go back to the hotel now" sa jag och visade min mobil-klocka. Klockan hade hunnit bli 21:45 och nöjesfältet stängde om en kvart.
"Yes that sould we probaly do!" sa Liam och vi började gå mot utgången.
Harry tog upp mig på sin rygg, fantastisgt nog sa jag inte emot, men det var ju inte så konstigt jag gäspade var femte sekund. Jag lutade huvudet på Harrys axel med ansiktet in i hans lockiga nacke och andades lugnt in hans doft.
"That are you doing?" sa Harry.
"Smelling you and relaxing on your shoulder" sa jag som om det skulle vara det mest normala i världen.
"Eh okay i hope I don't smell sweat" sa Harry och skrattade till.
"I do not smell in your armpits, but no, you smell like Harry" sa jag och pussade honom på kinden fast det var inte så lätt när jag satt på hans rygg.
"I hope that smell is good!" sa harry och jg nickade. Inte för att han skulle sett de men ändå.
 
Uppe i våran "Lägenhet" så gick alla til sina rum.
"i'm just going to the toilet" sa jag till Harry.
Jag bytte snabbt om, tvättade av mig mitt smink.Jag  borstade tänderna och gick ut.
När jag kom ut från toan så ligger Harry och sover som en stock.
 
Jag kröp ner i sängen.
"Good night" viskade jag och pussade lätt hans kind.
"Night MY lovley beautiful girlfriend" Viskade Harry trött och lade en extra betoning på 'My'
 
När jag vaknade nästa morgon så hade Harry redan gått upp.
 
Jag klev ur sängen, och med tunga steg gick jag till en stol som stod bredvid ett litet bord i vårat rum. på stolen  hängde ett bar grå mjukis shorts från hollister och en G.A.P hoddie.
 
jag tog på mig kläderna och gick ut till köket där jag antog att killarna var eller iallafall Niall.
Där satt killarna och åt frukost tillsammans.
 
Kag öppnade kylskåpet utan att ha svarat på deras "Good morning" Jag var för trött på på morgonen för att över huvudtaget prata.
Jag tog ut ett oöppnat mjölkpaket ur kylskåpet och killarna tittade på mig som om jag skulle vara en get med en gris knorr.
"What?!" sa jag och tittade på killarna som stod och flinade.
"haha you drinking baby food!And now you are a real BabyEl" sa Louis.
"No it just milk!"
Bara för att man inte dricker mjölk i england betyder det inte att jag är en bebis.
"You can't just 'eat' milk to breakfreast!" sa Zayn.
"Do you have some problem with that!?" sa jag till svar.
"Eh...YES! are you trying to starve your self or?" sa Zayn högt.
"Yes maybe!"sa jag med höjd röst till svar och tog mitt glas med mjölk och satte mig i Harrys knä och kysste honom lätt på munnen.
Inte för att jag svälte mig själv men ibland orkar jag bara inte med frågor, särskilt inte på morgonen!
"So what are we going to do today?" frågade jag som vanligt, jag borde verkligen få ett schema över reseplaner med mera.
"We are going to australia" sa Niall glatt och fortsatte äta sin macka.
"But why have'nt you said something i need to pack!" sa jag stressigt.
Då kom jag på det. JAg hade inte tagit fram kläderna som låg på stolen, Harry måste ha packat mina saker medans jag sov.Jag är helt klartför trött på mornarna för att tänka!
"I've packed your suitcase" sa Harry ocg log stort.
"Haha  thank you my little boi" sa LAg och gav harry en lång Kyss på munnen.
"Get a room" sa Niall och de andra skrattade lågt.
 
Klockan 12:05 *Flygplatsen i Tokyo*
 
"Oh so nice" sa jag och lutade mig bak i ett av dubbel sätena i privar jetet.
"ladies and gentlemen it's the captain whos talking, were friendly and secure with the seat belts and have a nice flight to Sidney" sa kaptenen.
"Oh my god" sa jag och spände fast mitt säkerhetsbälte.
"Take it easy this is going to go great!" sa Louis som satt mitt emot mig.
"ja det ska ska du säga som åker flygplan 24/7 och jag är inte så flyg rädd bara lite" sa jag lågt.
 
*Australien - Sidney*
 
"yey we are here and think i survived" sa jag och alla började skratta.
när vi kom fram till hotellet så fick vi direkt våra nycklar till vårt rum, lite roligt är det ju för att killarna delar tydligen hela tiden ett stort rumm istället för 5 små.
Som vanligt var "rummet" inget rum otan en relativt stor lägenhet. 
 
JAg gick in på toan för att... ja du vet göra sina behov.
Och precis när jag låst dörren så hörde jag hur någon knycklade med låset och sen hörde jag ett högt skratt. Louis skratt.
 
Jag försökte låsa ouu dörren men det gick inte."Fan fan fan jag hatar dig din lilla åflbjåw" skrek jag och då hör jag hur Louis halvt skriker "I don't understand what you just said but i go now bye!"
Vad i helvete?! Ahhhh och såklar har alla gått, usch gud vad Louis kommer få...
 
Jag satt inne på toan i säkert 10 minuter, då kom Harry och Zayn ifrån affären.
"likeee... that!" sa Zayn och öppnade dörren till toaletten.
"Thank you!" sajag och kramade om dem båda och gav Harry en snabb puss på kinden.
"Now i'm going to kill Louis!" sa jag
______________________________________________________________
 
okej inte det bästa kapitlet men aja snary kommer det lite drama!
 
KOMMENTERA!!! :D


Kommentarer
Ida

Älskar verkligen din novell! Du skriver bra :) kram

2012-06-30 @ 00:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0