One thing-Kapitel 8

Nu var vi påväg mot Tokyo.
Det var såå tråkigt att åka för att det tog så lång tid men tiden gick lite fortare när Harry sjöng tyst medans jag låg med huvudet i hans knä. Resten av gänget sov som stockar.
Men tillslut var vi iallafall framme!
____________________________________________
vi kunde gå ut genom huvudentrén utan problem eftersom att det knappt var några fans utanför.
men det var ju inte så konstigt eftersom att det inte värkade vara så stora i japan.
Vi åkte till ett stort och lyxigt hotell som jag inte lyckades uttala namnet på, utan när jag skulle försöka uttala namnet så stod de två receptionisterna och skrattade åt mig.Förnedrande!
"Ah please can we do something!?" sa Louis uttråkat. Och vi hade ändå bara varit på hotellet i 30 minuter.
och klockan var 11:00.
"Sure! we can go to a funfair park, i have heard about" sa Liam och det tyckte vi allihop lät som en bra idé och så fick det bli!
vi gick runt i säkert minst en halvtimme inan vi hittade det.
"IT'S THERE!" skrek Louis och började hoppa lite upp och ner.
När vi köpt inträde och åkband skildes alla åt. Louis och Zayn gick för att gå i spökhuset, Liam och Niall gick till ett godis stånd för att Niall var sugen på godis. Medan Harry drog med mig till en attraktion där man satt två personer i en båt som åkte runt i vatten, liknade "Kärlekstunneln" på grönalund.
Jag visste om Harrys rädsla för "berg-och-dalbanor" och jag var själv inte särskilt förstjust i dem heller.
Vi satte oss i en båt som kom långsamt framåkande. Det var riktigt mysigt att sitta med Harrys arm om min rygg
Luckily we did not take us Niall here because then all the candy already be gone
"åka igenom ett "Godis land".
"Luckily we did not take us Niall here because then should all the candy already be gone" skämtade Harry och vi började skratta.
Vid 16:00 möttes vi allihop efter att ha åkt en massvis med karuseller och vi allihop bestämde oss för att åka en  berg-och-dalbana som såg jätteläskig ut!
"Ah please i don't want to!" sa HArry och tittade bädjande på killarna.
"but come on Harry what wimp you are!" sa Zayn och flinade lite mot Harry.
"Maybe he is a wimp, but he is my wimp if so!" sa jag och kysste Harry på munnen.
Louis bara suckade och sa "No he is my wife!" jag igrorerade honom och fortsatte kyssa Harry ända tills Niall kom fram och ryckte bort våra huvuden från varandra och jag och Harry blev lite rosiga och inderna men kollade fortfarande in i varandras ögon.
vi kom fortfram i kön och vi var påvär upp för den första backen.
Jag tror att min hand skulle kramas sönder av Harry som satt och hyperventilerade, varför skulle jag sitta bredvid honom? Jg är ju lika skraj jag!
____________________________________
Ja jag känner att jag måste uppdatera lite mer och oftare för jag åker snart till Italien i 1,5 veckor och kanske är på min kompis land veckan innan så ja...
Kommentera mycket!!!


Kommentarer
Lauren

Bra kapitel, längtar till nästa.

2012-06-21 @ 01:25:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0