One thing-Kapitel 5

"They LOVE you, when you was'nt here you were the only one they were talking about" sa Mark.
"Really?!" sa jag och kände hur jag blev alldeles varm.
"Yes I promise!" sa Mark.
Klockan blev mycket och jag somnade i en soffa.
När jag vaknade så satt vi i den mörka bilen påväg tillbaka till hotellet.
"But how did i get in here?" frågade jag killarna.
"Me" sa Liam ochsträckte upp en hand.
"You bore me right!" sa jag irriterat.
"Mm" as hon med ett stort flin på läpparna han visste att jag avskydde att bli buren.
________________________________
Vi beställde mat till vårt rum.
Jag beställde en cola ihopp om att bli piggare, och det blev jag.
Jag hoppade runt i rummet som en galning i minst fem minuter.
Vi satte oss på vår balkong och Niall tog ett fasst grepp om sin gitarr.
Jag kände hur jag blev kall, och jag satt inte bredvid min kamin Harry som kunde värma mig.
"There is some blanket here?" frågade jag.
"yes, there is one on the couch" sa Zayn.
Jag gick innanför dörren till balkongen och värmen virade sig om mig "Oh vad skönt!" sa jag tyst för mig själv.
Jag hän
hämtade filten och gick ut på balkongen igen, det här gången satte jag mig närmare mitt 'element' och Harry började genast att hålla på med mitt hår.
Killarna höll på med någon lek där Niall spelade en låt och om man visste vilken låt det var så skulle man sjunga klart låten.
"What song is this" sa Niall och drog sakta och löst med tummen över stål strängarna sen började han sjunga.
"Free fallin" sa Harry snabbt.
Han sjöng hela låten ut, Hans röst fick mig att rysa han var så fantastisk.
Vi satt och sjöng och pratade ända tills klockan blev 3:00, då vi bestämde oss för att gå och lägga oss.
Jag och Harry gick och lade oss i vårat 'rum' och Liam och Niall i ett rum och Louispch Zayn i de sista.
Jag hann knappt stänga ögonen innan min mobil pep till.
Det var Nate, en av mina bästa kompisar.
"Hi what's up?//Nate"
"Trying to sleep you?//Em"
"I'm with Julie, sorry if i wake you up//Nate"
Julie är Nates flickvän, och hon är ett stort fan av One direction.
"I would like to ask you for a favor, could you do so that Julie can meet One direction in any way?//Nate"
"We go to London this afternoon, but I can ask the guys if it's okay that she can come backstage!//Shan"
"It would be super nice! her birthday is today and she would be so happy! / / Nate"


Kommentarer
Nikki

När kommer nästa del längtar så (bara så du vet så är jag en ny läsare)

2012-06-16 @ 21:27:44
Lauren

Bra kapitel!

Gillar verkligen din novell! =)

2012-06-16 @ 23:17:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0