Kapitel 4: Music


Jag log mot honom och jag kysste honom och han besvarade kyssen.jag tog tag i hans hår och vi satt där och kysstes.
Det var så härligt att sitta med världens underbaraste person.
Vi avslutade kyssen och vi satte på någon film,vi tittade inte ens ,vi satt bara och pratade om lite allt möjligt och så kom vi in på musik.

-Kan inte du sjunga nåt,sa harry och gjorde valp min.

-Nee jag kan inte sjunga,sa jag till honom min en lite mamma aktig röst.

-Snälla jag ber dig du behöver inte vara bra!,sa han.

-Okej kan jag få låna Nialls gitarr,frågade jag Harry som små sprang till Nialls rum och hämtade gitarren.

-Sen sate sig Harry på en stol brevid mig och jag började spela "jar of hearts" av christina perri.

I know I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore?
You lost the love I loved the most

I learned to live, half-alive
And now you want me one more time...

När jag sjungit klart hela låten så applåderade han och jag blev röd som en tomat när han sa...

-Du är värkligen duktig på att sjunga!

-Aa verkligen,sa jag ironiskt.

-nej jag menar de!,sa han och tittade mig i ögonen så som bara Harry kunde göra!

Efter bara några minuter så kom de andra killarna in.

-Va är inte Liam och Nellie här?,sa Niall

-Vi har inte fått tag i dom,sa Zayn

-Jag ringer Nellie,sa jag.
men efter bara 2 signaler så kom hennes telefonsvarare igång "Hej du har kommit till Nellie Andersson jag kan inte ta ditt samtal just nu men lämna ett meddelande så ringer jag upp*pip*"
Jag klicka och då ringde Harrys telefon.Del var Liam...
__________________________________________
Sorry för kort inlägg men det kommer mer strax ska bara skriva klart,och det blir mer dramatiskt!xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0