Kapitel 8: I'm going to miss you!

I asken låg det ett halsband där det stod ”YOU HOLD MY HEART FOREVER”på.Jag kastade mig i hans famn.

-Tack såå hemskt mycket,sa jag och kramade om honom ytterligare en gång.

-De var så lite så!,sa han och hjälpte mig att sätta på det.

-Vad vill du titta på?,frågade han mig

-vad har ni för filmer?,frågade jag honom.

-vi kan hyra filmer i teven så vi kan titta på precis vad du vill!,sa jag och log stolt.

-Kan vi inte titta på ”The hunger games”?,sa jag och tittade på Liam.

-Visst!,sa han och filmen började.

_______________________________________________________

~NIALLS PERSPEKTIV~

När vi kom tillbaka till hotellet så satt Liam och höll om en sovande Nellie.

-Scch!,sa han och vi tassade in och satte oss brevid  dom.

-Åh e de hunger spelen!,sa Shanelle tyst.

-Du lät Nellie välja ellerhur!,sa Shanelle.

-Mm,sa Liam.

-Hon väljer alltid Hunger spelen!,sa Shanelle och började skratta tyst.

~SHANELLES PERSPEKTIV~

Jag drog med mig Harry till vårt rum.

-Kan inte vi gå och lägga oss?klockan är 1 på natten! Och…,sa jag och var nära gråten

-Du åker imorgon,sa Harry och avslutade min mening.

-Jag vill inte åka!,sa jag och kysste honom.

-Jag kommer sakna dig så mycket!,sa jag började gråta.

~HARRYS PERSPEKTIV~

Det gjorde ont i hjärtat av att se henne gråta.

-Men vi ses snart igen!,sa jag  och pussade hennes panna.

-Mm de gör vi!,sa hon med en ynklig röst.

-Snälla gråt inte då kommer jag snart börja gråta!,sa jag och jag hörde ett litet skratt.

-Okej då går vi och lägger oss då!,sa jag och gick in på våran toalett och vi borstade våra tänder och Shanelle tvättade av sig sitt smink.

-vet du hur vacker du är utan smink?,sa jag och log.

Hon himlade bara med ögonen och gick ut från toan.

~SHANELLES PERSPEKTIV~

Jag lade mig i sängen ,jag hade redan bytt om.

Efter en stund så kom Harry in i rummet.

Han lade sig bredvid mig och när hans hud nuddade min så gick det som en stöt genom min kropp,Han var sååååå varm.

-Jag kommer sakna dig!,viskade han i mitt öra och då kände jag hur en tår rullade ner längst min kind.

-Och jag kommer sakna dig!

__________________________

 

Sådär nu är de klart!!! vad tycks?

Kanske inte de roligaste kapitlet hit tills!

vet att de blev suuuper kort men har lite fantasi brist!!!

KOMENTERA!!!!



Kommentarer
.:Tasnim:. @gSm

Men ibland får man skriva kort.:3 Mejla ;)

2012-03-29 @ 15:30:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0