kapitel 7:thank you!

-Shanelle kan jag få prata med dig? ,sa Harry.

-visst ,sa jag och följde med honom in på vårt rum.

Nej tänker han göra slut nu?!

_______________________________________________


-Jag älskar dig och du vet de !jag tänkte inte ljuga men de var Paul som inte tyckte att de var någon smart ide att säga att vi var ihop.

-Det gör inget!,sa jag och kysste honom på läpparna

~HARRYS PERSPEKTIV~

”Skönt att hon inte var sur på mig”,tänkte jag och besvarade kyssen.

Vi gick ut till resten av killarna och vi bestämde att Vi skulle gå till Nando’s ,men Liam stannade hemma med Nellie.Jag tyckte så synd om henne men doktorn sa att hon skulle må mycket bättre imorgon,Dagen så Shanelle åker hem igen!

~NELLIES PERSPEKTIV~

Liam kom in till mig.

-De andra gick till Nando’s och skulle äta,sa han lugnt och satte sig på sängkanten och kysste min kind.

-Åå de här dagarna har varit skit! Vi vi skulle ju umgås tillsammans och ha roligt och nu är allt förstört!,sa jag och började gråta,de var inte meningen att börja gråta men nu blev det så!

-såja de löser sig på något sätt!,sa Liam och torkade bort mina tårar.

~LIAMS PERSPEKTIV~

Usch jag hatade att se henne så här.Och hon åker ju hem imorgon också!

Jag kommer sakna henne såå mycket!

-Jag älskar dig,viskade jag i hennes öra.

-Och jag dig!,sa hon och kysste mig.

-Jag vet hurvi kan göra kan spendera kvällen tillsammans!,sa jag glatt.

-Hur?,sa hon

-Vi kan sitta och äta snacks och titta på film .Mysa tillsammans bara du och jag,sa jag.

~NELLIES PERSPEKTIV~

Han lyfte upp mig i sin famn och bar mig till soffan.

-Nejj släpp ner mig!,sa jag skrattandes.

-Nepp,sa han och satte ner mig i soffan.

Han hämtade filtar,snacks,läsk och ett litet paket.

-Här,sa han och sträckte fram paketet eller rättare sagt asken.

-Åå tack ,sa jag och öppnade asken.

I asken låg det ett halsband där det stod ”YOU HOLD MY HEART FOREVER”på.Jag kastade mig i hans famn.

-Tack såå hemskt mycket,sa jag och kramade om honom ytterligare en gång.

-De var så lite så!,sa han och hjälpte mig att sätta på det.

-Vad vill du titta på?,frågade han mig

-vad har ni för filmer?,frågade jag honom.

-vi kan hyra filmer i teven så vi kan titta på precis vad du vill!,sa jag och log stolt.

-Kan vi inte titta på ”The hunger games”?,sa jag och tittade på Liam.

-Visst!,sa han och filmen började.

______________________________

lite jag vet men ska försöka skriva lite mer antagligen kommer det inte mer idag!

komentera !!!!!!! tack för alla fina komentarer!!!!!!



Kommentarer
kaatta

Blogga mera! Seeee you lateer alligator:-)

2012-03-18 @ 11:09:41
URL: http://fashiongirl.webblogg.se/
kaatta

Blogga mera! Seeee you lateer alligator:-)

2012-03-18 @ 12:40:46
URL: http://fashiongirl.webblogg.se/
kaatta

Blogga mera! Seeee you lateer alligator:-)

2012-03-18 @ 12:59:14
URL: http://fashiongirl.webblogg.se/
Lovisa

Sjukt bra novell! Keep it up!

2012-03-22 @ 08:34:01
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Linda&Anna

Jättebra ! :D

Läsa våran? :)

2012-03-24 @ 10:44:30
URL: http://onednovelllll.blogg.se/
Linnéa

Mer! :DDD jätte grym!<3

2012-03-28 @ 18:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0