Omg jag har sätt och filmat dem!!!

Jepp igår gick jag och två av mina kompisar och ställde oss utamför one directions studio och de kom ut och ställde sig på en "Balkong" här är en video som jag spelade in!

Idag såg jag dom igen! jag gick upp vid 5:40 i morse och stod och delade en liten en filt med mina 6 komisar i regnet med två parraplyn över oss i 10 timmar!

här är en video hur de var idag!

Zayn pekar på mig och mina komisar för att vi skrivit "LOVE U <1D3" på mcDonalds balonger.

 

Efter de så kom min pappa och sa att vi skulle gå till bilen och då händer de!

Vi går precis bredvid deras studio på andra sidan gatan och poliserna börjar spärra av bakom oss och då ser jag och pappa en svart volvo komma inåkandes och Paul kommer och öppnar bakluckan och vet ni vem som hoppar ut? NIALL!!! sen går resten av bandet ut ur bilen och de vinkar och ler till mig!

Det var helt tomt på gatan och alla fansen stod bakom avspärrningarna! När dom stängde dörren till studion började jag stor gråta glädje tårar och alla fans på sidorna typ tittar på mig!

 

Jag vet att ingen kommer tro mig med tanke på att jag inte filmade för att min kamera låg i min väska och jag stod typ i chock tillstånd och sa typ "Hello" och de sa "Hello" tillbaka!Och precis innnan Louis(Han gick in sisst)Gick in så vinkade han och sa "Bye" till mig!!!

Jag e så besviken på mig själv att jag inte filmade för nu kommer ingen att tro mig! :( men men jag hoppas att ni tror mig! typ VÄRLDENS LYCKLIGASTE PERSON!

 

Och när jag kom hem var min bästa komis hemma hoss mig och hennes familj skulle typ äta oss mig och då började jag gråta igen, BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!!



Kommentarer
Emma

Vid 04:19 så böjer sig Louis till Zayn och pekar. Tjejen han pekar på är jag. Tror det är för att jag var lugn, hoppade inte osv. Och vid 04:28 slutar han peka. Nästa gång om du filmar.. Håll kameran still. Kram.

2012-05-13 @ 03:39:27
URL: http://allabouteemma.blogg.se/
Ida Skoglar

sv; det är bara min novellblogg, hihi , alltså bara jag som äger den ;3 men jag var där dagen innan (kunde tyvärr inte igår eller idag) men aja !



aww, visst blir man glad ! niall pekade på mig och vi fick ögonkontakt och efter det typ började han skratta åt mig xD visst blir man helt glad och hyper :D

2012-05-13 @ 20:07:11
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0