One thing-Kapitel 3

"Em!...Em!...Emily!" ropade han och fick syn på mig.
""SorryI did not mean to do like that" sa han nästan gråtfärdigt.

"it does'nt matter, it just tore up so much"

"When you were in XFactor i had feelings for you, and then it felt like you don't had feelings for me, and I've tried to forget but i can't. And now when i meet you again i understand how much i loves you"  sa jag.

"I'll tell you my story now or?" sa Harry jag nickade.

"When you were in XFactor i had feelings for you, and then it felt like you don't had feelings for me, and I've tried to forget but i can't. And now when i meet you again i understand how much i loves you" replikade Harry och helt plötsligt lutade han sig fram och kysste mig, jag besvarade kyssen. Efter kyssen gossade jag in mig i hans famn.

"I love you!"
__________________________________________________________________
Konserten var slut och de andra killarna satt redan i bilen när jag och Harry kom med ihopflätade händer.
När vi satte oss i bilen började killarna göra en dans.
Jag såg först inte vilken dans det var för att dem satt ner, men efter en stund såg jag att det var "En i bandet har fått en tjej dansen" och jag himmlade med ögonen.
När vi var framme vid hotellet så gick vi upp till vår svit.
Klockan var 23:13, och jag var jättetrött.
"I'm going to bed"sa jag till killarna.
"Okay good night" sa Harry och kysste min panna ömt.
Han var ett halvt huvid långre än jag så jag.
"Good night boiis" sa jag och gick och lade mig.
Det var ett ganska stort hotellrum med 3 rumm och 3 dubbel sängar.
sen fanns det också  ett vitt kök med en köks ö i mitten och ett vardagsrum med bland annat xbox och Ps3 i.
"killarna och deras spelberoende" tänkde jag för mig själv.
Jag vaknade morgonen där på av att solen lyste rakt i fejjan på mig.
Jag sträckte mig efter min iphone och konstaterade att klockan bara var 07:00 "suck" det var väldigt tidigt för mig att vakna, och för killarna också.
Killarna var inte i hotellrummet!
Jag tänkte att detta var en av mina vanliga drömmar och att jag strax skulle vakna upp i min mjuka säng hemma. Men så kom jag på det var min födelse dag idag!
Hur kunde jag glömma min egen födelsedag?!
Jag hörde svagt hur "Happy birthday" började sjungas och blev bara starkare och starkare.
Jag lade mig ner snabbt och låtsades sova precis då som dom öppnade dörren till mitt och Harrys rum.
"Happy birthday to you..."
"Aww so sweet of you" sa jag när jag blev övertäckt med paket.
"You'll get my present later!" viskade Harry med sin smått hesa röst som fick alla hårstrån på hela min kropp att resa sig.
Efter cirka en timme var alla pressenter öppnade förutom ett."
Det var en liten ask inklädd i rosa papper med vita prickar på, och i den lilla asken låg ett halsband med minst en miljon små,mikro små diamanter på.
"Who have bought this?" frågade jag och höll upp halsbandet framför mig.
"this necklace must have cost a fortune" sa jag och letade efter något tecken på vem som skulle kunat köpt det.
"But anyway thank you for all presents!" sa jag slatt och kramade om dom allihop och gav Harry en lätt kyss på munnen.
"We HAVE to buy cake then" sa Louis.
"Only 'cause you want a cake right now! but I also want a cake so that's a really good idea!" sa Niall gillande och alla började skratta.

Det var dags att åka ifrån sverige och åka till Frankrike, så vi började packa ihop våra saker.
"And when we coming to France we have to visit the Eiffel tower!" sa Jag.
"That sound like a good idea if we have a day off" sa Liam.

Vi åkte till Arlanda flygplats och självklartstod det massvis av fans som ville ha kramar och autografer.

Väl inne på flygplatsen så fick vi springa för att inte bli nertrampade av fans.
Vi sprang ut till flyplanet och sprang upp för den lilla trappan och sen bar det av.
Jag gillade inte start och landning när man flög och som grädde på moset var jag säkert en av världen höjd räddaste personer!
Killana visste om min fobi och tog och pratade med mig som om allt vore normalt.
Jag satte mig imellan Harry och Louis och jag höll båda så hårt i händerna så jag hörde ett pip från Louis, jag antog att det gjorde ont.
När vi kommit upp i luften så var jag så utmattad av att sitta spänd att jag somnade.

"Gud vad är det som kittlas" tänkte jag och öppnade ögonen och såg alla killarna runt mig.
"so you wake up sleepyhead!" sa Zayn.
Jag tittade på Louis som stod med en kajal i högra handen och ett nöjt leende på läpparna.
"Why do you have my eyeliner?" sa jag lite förskräckt.
"Look in the mirror and you'll understand" sa han och fnissade till.
Jag gick till toan och tittade mig i spegeln, jag hade en mustasch ,Mcdonald's ögonbrun och glasögon plus att det stod "LOUIS"i min panna.Ingen vacker syn.
Jag tvättade av mig den svarta kajalen och kollade i min nessesär efter min kajal och då kom jag på Louis hade min ja!
"LOUIS!" skrek jag över hela planet och leenedet i Louis gulliga ansikte gick över till en skräckslagen min och han började springa.
Jag jagade honom genom hela planet ända tills vi kom längst bak i planet och Louis kunde inte fly.
"Hahaha" skrattade jag ondskefullt och log.
"No, don't do something, please" sa Louis med ynklig ton och skräckslagen blick. Han visste att jag hade gått på Thaiboxning sedan jag var 4,5 år men slutade när jag slutade i 8:an.
"No why would a do something to you?" sa jag snällt och började gå tillbaka till min plats.
Louis började försiktigt gå tillbaka till sin plats och jag vände mig hastigt om.
"AHH" skrek Louis med ett högt tjej skrik.
"I said i would'nt do something to you, right!" sa jag och fortsatte gå.
framme i frankrike så var det nästan likadant som i Sverige med alla fans som skrek men det var betydligt värre, de slet och drog i killarnas kläder och jag gick med några vakter rund mig så att tjejerna inte skulle slita mig i stycken. Killarna insisterade att jag inte skulle få skada mig, medans de sa att de klarade lite skråmor.
Vi blev intryckta i en stor svart bil med sätena vridna mot varandra.
"Do you have any concerts today?" sa jag när vi var framme vid hotellet.
"Nope" sa killarna.
"We think that we can visit the Eiffel tower!" sa Harry.
"Aww so fun" sa jag.
Vi åkte till Eiffeltornet med en buss, klkockan var 21:00 så det var inte så många som var på bussen.
Det ute och Eiffeltornet var upplyst.
Det var nu jag kom på att att jag hade min höjdskräck och började tveka om jag skulle åka upp eller inte men Harry höll ett fast grepp om min midja och plötsligt kändes allt så mycket lättare, som en tyngd släpptes från mig.
Vi åkte så högt upp man kunde och vi satte oss och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord.
01:00 så var jag så trött att jag somnade och Harry var tvungen att bära mig till hotellet men jag vaknade precis då vi gått av bussen.
Vi beställde mat upp till rummet och jag blev piggare så vi satt och pratade i ytterligare en timme.
Helt plötsligt fick jag ett ryck.Jag vill bada!
"Can we go to the beach and swim?" sa jag
"Sure that would be fun" sa killarna.
Vi satte på oss badkläder och gick ner till havet som låg precis  intill hotellet.
Vi badade länge.
När vi skulle gå upp så kom vi på att vi glömt våra handdukar på hotellrummet så vi fick gå med vära blöta badkläder till hotellet.
Vi skrattade och stojade väldigt högt, så de var en tant som stack ut huvudet genom fönstret och skek agresivt något på franka. Ingen av oss förstod vad hon sa så vi bara nickade och fortsatte.
När vi kommit tillbaka till Vårat "Rum" så bytte alla om till pyjamas.
"Can someone sleep with me?" frågade jag lite sarkastiskt.
Och efter några sekunder låg alla i min säng.
Den var förvånandsvärt stor.
Jag vaknade av att jag frös.
Jag rullade år vänster och då låg jag med ansiktet i Liams bröst. Så jag rullade över på andra sidan och då hamnade jag i ett stort ruffs av bruna silkeslena lockar,Harrys juvliga hår.
Jag satte mig upp och konstaterade att louis låg på golvet bredvid sängen.Att Niall låg och frös vid fotänden av sängen och zayn låg ihop kurad i en fotölj.
Och min käre pojkvän tog upp nästan hela sängen och täcket hade han över sig.
Jag drog åt mig täcket och somnade om.
När jag vaknade så fann jag killana sittandes i köket med en varsin kopp te.
"oh look at that babyem has woken up" sa Louis retsamt.
"Do you know how you sleeping?" sa jag
"Harry takes up the entire bed so that Niall had been suspended at the leading and freeze, Louis was on the floor and Zayn in an armchair. and then take up all blanket so that you must keep your body heat with Liam"sa jag och pekade på Harry.
"Oh, i do?" sa Harry
"Yes you do! And when beginning the concert by the way?" sa jag.
"In about four hours i think" sa Liam.
"then we need to hurry a bit" sa jag.
___________________________________
Jag ville bara säga att förlåt om jag skrivet lite som någon annan!
för jag brukar insperera mig själv genom att läsa anras fanfics!
but what ever här har ni kapitel 3!!
Kommentera gärna! :D


Kommentarer
Maja P

Hej lust att kolla in min 1D novell? kram!

http://bedersen.blogg.se/category/one-direction-novell-nya.html

2012-05-28 @ 16:35:12
URL: http://bedersen.blogg.se/
hanna

Skiiiiiiit braaaa"!!! Omg nästaaa haha ;) x

2012-05-29 @ 07:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0